Gå til innhold

Smerter i blodåre

Anbefalte innlegg

Gjest Gullfiskhjernen

I veldigt lang tid (ca.1år), har jeg 2-3 ganger i måneden fått en utrolig smerte i høyre arm (nede ved pulsåren), i en av blodårene ved siden av pulsåren. Det kan vare opptil 1-2 timer. Blodåren hovner litt opp, å området blir litt blått. Men ikke som et blåmerke. Etter smarten er borte er det ingen merker etter hevelsen, og blåfargen er borte.Jeg har ikke gjort noe spesielt når jeg har fått det. Noen ganger kommer det mens jeg sitter på cafe med en kopp kaffe å slapper at. Kan det være trange blodårer? Kan det ha med at jeg er for tynn (17 år,44kg,1.65) slik at blodet ikke får plasere skikkeligt? Eller kan røykingen eller kaffe drikkingen min ha noe å si?Eller at jeg stresser alt for mye? Jeg lever et liv som de fleste andre ungdommer ikke gjør, å er nødt til å springe fra den ene tingen til den andre. Allerede plaget med stressmage,så d burde si sitt(luft i magen osv. Kunne foresten fått et godt råd i samme slengen om det også).

Det virker ikke som om det er voksesmerter, jeg er så å si helt utvokst. Å smertene kjennes ikke ut som voksesmerter. Kan du/dere hjelpe meg å finne ut hva som er gale? Smertene er ofte så smertfulle at jeg ikke får sove.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18281-smerter-i-blod%C3%A5re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære Gullfiskhjernen.

Jeg har ingen god forklaring på din sykehistorie.Det mest nærliggende ville være en skade på en blodåre med påfølgende blødning,men tilstanden ville da ikke ha gått så raskt over.Jeg anbefaler at du oppsøker legen din for en gjennomgang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18281-smerter-i-blod%C3%A5re/#findComment-82775
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...