Gå til innhold

Grufulle drømmer


Gjest anonymie

Anbefalte innlegg

Gjest anonymie

Jeg drømmer stadig helt forferdelige drømmer. Jeg våkner med bildene i hodet og er utslått ved synet. I natt hadde jeg en som handlet om en jente som bodde i ei hytte på kanten av et stup, også skjedde det en rekke jævlige ting som jeg ikke kan gjengi i ord. Det endte i tragedie at hun døde. Hun hang seg i et hvitt tau ned fra stupet. Jeg ser bare bildene. Våkner helt nedtrykt.

Blir skremt over at jeg produserer så mye grusomt i hodet.. Hvor tar man det fra? Er det normalt å ha sånne grufulle drømmer? Uff.. føler meg jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mental1365380830

Jeg har det litt på samme måte,drømmer så livaktige og tidvis grotekse drømmer at det er slitsomt å sove..

Så jeg skjønner at det er slitsomt, men jeg tror det er ganske vanlig..

Men...hvordan har du det når du er våken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymie

Jeg har det litt på samme måte,drømmer så livaktige og tidvis grotekse drømmer at det er slitsomt å sove..

Så jeg skjønner at det er slitsomt, men jeg tror det er ganske vanlig..

Men...hvordan har du det når du er våken?

Takk!! for svar :) Jeg ble glad for at det ikke bare var meg, men leit at du også har det sånn. Jeg har det stort sett ganske greit om dagen, bortsett fra en del angst. Kanskje det blir undertrykt om dagen også kommer det frem om natten? Nei, jeg vet ikke. Det er to forskjellige verdner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...