Gå til innhold

Skolesøking...

tussetrollet

Anbefalte innlegg

tussetrollet

Har søkt på studieplass til høsten.

Fikk et brev fra samordna opptak med et gult omslagsark. Dette må jeg sende inn til skolen jeg har satt som mitt 1. valg.

Det stod at jeg skal legge ved vitnemålene mine, fra videregående og annen utdanning...

Mitt spørsmål er da, må en hvert eneste år sende med de samme vitnemålene?? Jeg går på høgskole nå, og sendte inn i fjor...

Vitnemålene mine ligger igjen på hybelen, og nå er jeg hjemme.... Skal ikke nedover igjen før eksamen.... Hva skal jeg gjøre?? (det blir for langt å reise nedover bare pga disse vitnemålene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hver gang man skal begynne på en ny linje?

Du kan eventuelt ringe til skolene dine og be dem poste deg en godkjent kopi av vitnemålene dine? Eller skrive ut nye - alt etter som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Dersom ditt første valg er de samme som behandlet søknaden din i fjor kan du bare be dem bruke papirene de allerede har.

Er det en annen skole så har de jo ikke papirene dine og du må sende inn nye.

Du kan enten få kopier av vitnemålene og sende inn disse eller spørre om det er greit at du sender dem inn senere (men før 1. juli).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Du må nok sende inn papirene igjen, de fra i fjor er blitt makulert, noe opptakskontorene er pålagt av datatilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...