Gå til innhold

Når man flytter..


Luna21365380663

Anbefalte innlegg

Må vil la den nye keramiske topp komfyren vår stå igjen??? HÆ? Det var jo ingen komfyr her da vi flyttet inn?

(Glemte å si at det er en eierleilighet.. vi leier ikke altså..)

Du kan evt. kjøpe inn noko billig brukt skrap og sette inn der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luna21365380663

Da vi kjøpte leilighet spurte jeg om de lot persiennene henge. Joda, det ville de gjøre, sa de, men de tok dem med seg likevel, til stor ergrelse for oss.

De skrudde til og med ned to taklamper og klippet ledningene så korte at vi fikk problemer med å henge opp nye. Taklampene som er ved visinig skal altså henge. Har du en nydelig dyr taklampe, bytter du den ut før visning, dersom ikke, må du la den henge dersom en skal følge reglene.

Ja, jeg vet at taklamper skal henge. Fikk beskjed om at hvis en lampe fx var arvegods eller hadde stor emosjonell verdi eller noe, slik at man ville ta den med seg, så måtte man skrive det i salgsoppgaven.

Noen folk er så rare; klippe i ledninger og styre på..

Fikk også beskjed om at alt fast ble stående igjen, og et skap som stod på badet trodde jeg kom til å bli stående; det så nemlig så "fast" ut.. Men den gang ei.. Ikke at det var noen stor katastrofe, men jeg spurte flere ganger om klesskapet kom til å bli stående; ja, alt som var fast kom til å bli. Og jeg spurte også flere ganger; så de ble litt irritert på at jeg lurte sånn på det..

En stang som er festet i en løs hylle, og så i veggen, skal vi ta med den? Vi kommer til å ta med oss hylla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dette hadde jeg tatt med meg

*Gardiner?* Tar du med

*Persienner?* Tar du med

*Løse skap?* Tar du med

*Dusjforheng?* SELVFØLGELIG

*Hva med slike "bøtter" som man får kjøpt på Ikea, som man kan ha bestikk oppi, som henger på en stang festet i veggen? Tar man med seg bøttene, eller ikke? Og i hvis man gjør det, lar man stangen bli igjen?* Ta med deg alt av dette.

*Hva med forheng i gangen, som henger foran "garderoben"?* Tar du med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Tullball. Kun innbygde komfyrer skal settes igjen. Vanlige, løse komfyrer skal IKKE settes igjen.

Var det ikke snakk om en innebygd komfyr her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...