Gjest digityggis Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hallo i luken. Jeg trenger altså sårt et tips til hvor jge kan møte daten min. Stedet skal være avslappet, dempet belysning, dempet musikk. :0))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvor hen i Oslo da? Hvis dere skal på Løkka, hva med Tamara? Eller Parkteateret? Uansett,ha det hyggelig på date! Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvor hen i Oslo da? Hvis dere skal på Løkka, hva med Tamara? Eller Parkteateret? Uansett,ha det hyggelig på date! Lykke til! :-) Kommer jeg inn på Parkteateret? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kommer jeg inn på Parkteateret? Tror jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror jeg ikke. Jeg regnet nesten med det. Tenkte kanskje de hadde en hemmelig inngang slik som Sophies 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg syns Sir Winston er veldig hyggelig. Dempet lys og lav musikk. Men husk på at du velger en kveld hvor det ikke spilles en viktig fotballkamp. Ikke gjør som meg og spekuler i akkurat det. Det er urutinert. Har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kommer jeg inn på Parkteateret? Det tror jeg nok ikke(kjip trapp), med mindre det er plass på benken i sola! Der er det kjekt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det tror jeg nok ikke(kjip trapp), med mindre det er plass på benken i sola! Der er det kjekt :-) Ute i sola er det greit:o) Men nå regner det og jeg kjeder meg ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ute i sola er det greit:o) Men nå regner det og jeg kjeder meg ( Ja, sommerværet vi har blitt så vant til, røyk i dag.. Og apropos røyk..Hvorfor tror jeg egentlig at jeg bare røyker ti sigaretter om dagen?! Maken til selvbedrag! Akkurat nå hadde jeg blitt sååå komfortabel i sofaen min også må jeg ut etter siggpåfyll.. Jeg må virkelig begynne å innse hvilket storøykende svin jeg er og gjøre innkjøp deretter.. *manner seg opp for å gå ut i striregnet* :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ja, sommerværet vi har blitt så vant til, røyk i dag.. Og apropos røyk..Hvorfor tror jeg egentlig at jeg bare røyker ti sigaretter om dagen?! Maken til selvbedrag! Akkurat nå hadde jeg blitt sååå komfortabel i sofaen min også må jeg ut etter siggpåfyll.. Jeg må virkelig begynne å innse hvilket storøykende svin jeg er og gjøre innkjøp deretter.. *manner seg opp for å gå ut i striregnet* :-) Jeg har ikke engang brød. Men er reddet for jeg har røyk. Orker ikke å stikke nesa utenfor døra nå jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har ikke engang brød. Men er reddet for jeg har røyk. Orker ikke å stikke nesa utenfor døra nå jeg. Jeg bare må..Hvis ikke blir jeg helt utilsnakkelig i morgentidlig.. Men jeg fant en til, (i pakken til typen:-o) så jeg utsetter&utsetter.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg bare må..Hvis ikke blir jeg helt utilsnakkelig i morgentidlig.. Men jeg fant en til, (i pakken til typen:-o) så jeg utsetter&utsetter.. Jeg hadde også gått ut hvis jeg var tom for sigg. og hvis jeg venter med brød til i morra så er det ferskt. Jeg får spise noe annet og minstemann er borte så det er ikke så farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg bare må..Hvis ikke blir jeg helt utilsnakkelig i morgentidlig.. Men jeg fant en til, (i pakken til typen:-o) så jeg utsetter&utsetter.. Nå er det skikkelig liv over elva du. Første gangen døra står oppe i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest digityggis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvor hen i Oslo da? Hvis dere skal på Løkka, hva med Tamara? Eller Parkteateret? Uansett,ha det hyggelig på date! Lykke til! :-) Kan du beskrive de utestedene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest digityggis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg syns Sir Winston er veldig hyggelig. Dempet lys og lav musikk. Men husk på at du velger en kveld hvor det ikke spilles en viktig fotballkamp. Ikke gjør som meg og spekuler i akkurat det. Det er urutinert. Har jeg hørt. Er det det som ligger på Karl Johan? Man kan sitte i 2. etg og se rett ned i baren, eller var det kanskje på en fotballskjerm? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan du beskrive de utestedene? Tamara er en liten bar (i to etasjer) med gode drinker og hyggelig musikkprofil. Det er ikke så høyt at en ikke kan snakke der..Særlig om dere går tiflig. Innimellom har de utstillinger av div. unge&lovende kunstnere oppe. Betjeningen er hyggelig, og de har dessuten en liten uteservering om dagen(til 10 e.l). Ikke nødvendigvis stappfullt heller. Parkteateret er midt på løkka, og er stortsett ganske fullpakket, men kos allikevel. De har innimellom livemusikk. De har en av de kjekkeste trappene i Oslo å drikke utepils på..(Hvis du er så heldig å få en av bordene!) Fine plasser begge to! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.