Gå til innhold

Hyggelig utested i Oslo

Gjest digityggis

Anbefalte innlegg

Gjest digityggis

Hallo i luken. Jeg trenger altså sårt et tips til hvor jge kan møte daten min. Stedet skal være avslappet, dempet belysning, dempet musikk.

:0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hvor hen i Oslo da? Hvis dere skal på Løkka, hva med Tamara? Eller Parkteateret?

Uansett,ha det hyggelig på date! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hen i Oslo da? Hvis dere skal på Løkka, hva med Tamara? Eller Parkteateret?

Kommer jeg inn på Parkteateret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg syns Sir Winston er veldig hyggelig. Dempet lys og lav musikk.

Men husk på at du velger en kveld hvor det ikke spilles en viktig fotballkamp. Ikke gjør som meg og spekuler i akkurat det. Det er urutinert. Har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Kommer jeg inn på Parkteateret?

Det tror jeg nok ikke(kjip trapp), med mindre det er plass på benken i sola! Der er det kjekt

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg nok ikke(kjip trapp), med mindre det er plass på benken i sola! Der er det kjekt

Ute i sola er det greit:o) Men nå regner det og jeg kjeder meg :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ute i sola er det greit:o) Men nå regner det og jeg kjeder meg :o(

Ja, sommerværet vi har blitt så vant til, røyk i dag..

Og apropos røyk..Hvorfor tror jeg egentlig at jeg bare røyker ti sigaretter om dagen?! Maken til selvbedrag! Akkurat nå hadde jeg blitt sååå komfortabel i sofaen min også må jeg ut etter siggpåfyll..

Jeg må virkelig begynne å innse hvilket storøykende svin jeg er og gjøre innkjøp deretter..

*manner seg opp for å gå ut i striregnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sommerværet vi har blitt så vant til, røyk i dag..

Og apropos røyk..Hvorfor tror jeg egentlig at jeg bare røyker ti sigaretter om dagen?! Maken til selvbedrag! Akkurat nå hadde jeg blitt sååå komfortabel i sofaen min også må jeg ut etter siggpåfyll..

Jeg må virkelig begynne å innse hvilket storøykende svin jeg er og gjøre innkjøp deretter..

*manner seg opp for å gå ut i striregnet*

Jeg har ikke engang brød. Men er reddet for jeg har røyk.

Orker ikke å stikke nesa utenfor døra nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har ikke engang brød. Men er reddet for jeg har røyk.

Orker ikke å stikke nesa utenfor døra nå jeg.

Jeg bare må..Hvis ikke blir jeg helt utilsnakkelig i morgentidlig..

Men jeg fant en til, (i pakken til typen:-o) så jeg utsetter&utsetter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også gått ut hvis jeg var tom for sigg.

og hvis jeg venter med brød til i morra så er det ferskt. Jeg får spise noe annet og minstemann er borte så det er ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det skikkelig liv over elva du. Første gangen døra står oppe i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest digityggis

Kan du beskrive de utestedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest digityggis

Jeg syns Sir Winston er veldig hyggelig. Dempet lys og lav musikk.

Men husk på at du velger en kveld hvor det ikke spilles en viktig fotballkamp. Ikke gjør som meg og spekuler i akkurat det. Det er urutinert. Har jeg hørt.

Er det det som ligger på Karl Johan? Man kan sitte i 2. etg og se rett ned i baren, eller var det kanskje på en fotballskjerm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Kan du beskrive de utestedene?

Tamara er en liten bar (i to etasjer) med gode drinker og hyggelig musikkprofil. Det er ikke så høyt at en ikke kan snakke der..Særlig om dere går tiflig. Innimellom har de utstillinger av div. unge&lovende kunstnere oppe. Betjeningen er hyggelig, og de har dessuten en liten uteservering om dagen(til 10 e.l). Ikke nødvendigvis stappfullt heller.

Parkteateret er midt på løkka, og er stortsett ganske fullpakket, men kos allikevel. De har innimellom livemusikk. De har en av de kjekkeste trappene i Oslo å drikke utepils på..(Hvis du er så heldig å få en av bordene!)

Fine plasser begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...