Gjest helsefare? Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vi har visst en del mugg i kjelleren. Hva kan mugg gjøre med helsen? Kan man få lettere hodepine av det? Jeg plages med hodepine. Hva har dere evt. gjort for å få bort muggen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stromme Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan oppdaget du muggen??? Hos oss lukter det litt mugg i kjelleren, men vi ser ikke noe mugg. Jeg har kronisk hodepine (((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helsefare? Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan oppdaget du muggen??? Hos oss lukter det litt mugg i kjelleren, men vi ser ikke noe mugg. Jeg har kronisk hodepine (((( Vi hadde en miljøsjekk på huset, det kostet ca. 4000 kr. Men da sjekket de også mere enn bare mugg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er nærliggende å tenke på allergi dersom dere har muggsopp i kjelleren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mugg i hus er ikke bra. Det kan skape lunge- og allergiproblemer. Det bør gjøres noe med. Mugg kommer der hvor det er fuktig, og ikke tørker opp (typisk gamle kjellere). Den eneste måten å bli kvitt det, er å gjøre noe med fuktigheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er farlig!! http://www.inneklima.com/index.asp?context=&document=65 Har hatt det selv i huset, hun som lå på det rommet er fortsatt ikke helt frisk, 1 år etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.