Gå til innhold

Gruppesex


Gjest Jenta di

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta di

Lurer om det er flere der ute som har samme lyster som meg: Mange (gjerne flere enn 3) gutter som koser meg samtidig!?

Er dette vanlig? Har noen gjort det? Hvordan kommer man i kontakt med gutter som vil slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nattspermeren

Vell! Du er inne på et område som for mange bare blir en drøm gjennom hele livet og ikke noe annet. Dette fordi spesiellt gjerne damer finner det vanskelig å "dele" sin partner med noen og da spesiellt seksuelle følelser. Er du alene som dame og ikke har noe fast følge vil ganske riktig utfordringen din være å treffe dem som kan tenke seg å være med på det.

Kanskje chattelinjer kan hjelpe.

Skulle gjerne bidratt med noe mer!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg vet dessverre ikke hvordan du kommer i kontakt med gutter som vil være med og prøve ut gruppesex. Men det jeg kan fortelle deg er at mange, både kvinner og menn, har slike lyster. De færrste realiserer disse lystene, dels fordi tabuene legger hindringer i veien, og dels fordi det i praksis ikke er like lett å få det til.

Så kan man spørre hvorfor mange har slike lyster. Hva er det som gjør det så tiltrekkende å være omgitt av flere elskere. Noe godt svar er ikke enkelt å gi, men noe av poenget er at man da blir gjenstand for fleres interesse og oppmerksomhet, flere steller med en og samtidig kan man glede seg over å se, som i dit tilfelle, hvordan guttene blir henrykt, hvordan de oppfører seg når de er skikkelig kåte på deg. Du får bekreftelse på at du er attråverdig.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

B. Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen ikke vanskelig å finne slike gutter :) Spør 10 gutter og 5 svarer ja takk.

På mIRC er det ihvertfall ikke vanskelig å treffe på noen.

Vær forsiktig dog, bruk kondom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexy beast-

hei lille jenta.....

det er absolutt å anbefale!!

det å finne gutter tror jeg ikke skulle være det største problemet. Det du sikkert tenker på er hvordan du kan finne noen du kan stole på, og som kanskje ikke misbruker den tilliten og åpenhjertigheten du viser.

DETTE kan det være verre med.

Selv har jeg aldri prøvd flere enn 2 gutter på en gang, men de gangene jeg har gjordt det har jeg følt at jeg har vært utrolig heldig. Jeg fant nemlig to kamerater som var både diskret og pålitelige, dessuten var de begge MEGET sexy, noe som der viktig i en slik situasjon.

Jeg sier bare; LYKKE TIL, men tenk deg om og vær forsiktig!

(vet ikke om nettet er det beste stedet og finne de ønskede partnere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd med en tidligere kjæreste. Hun og jeg var sammen et annet par (det kalles vel egentlig 4-kant). Men det er heeerlig: Masse nakne kropper i samme seng, lyder av kropp, lukt av kjønn, pene kropper, JODA; det anbefales. Men, du må ha ordentlig lyst og du må tenke på sjalusi. Klarer du dette, får du et enda bedre samliv etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...