Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det lurer jeg sannelig på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mental1365380830 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Leser dem kanskje ikke så _ofte_, på de samme, men leser dem alltid :-) Etterpå så vet jeg jo hva som står det.. Synes tekstene er viktigst.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Leser dem kanskje ikke så _ofte_, på de samme, men leser dem alltid :-) Etterpå så vet jeg jo hva som står det.. Synes tekstene er viktigst.. Ok =) Leser ikke så ofte tekster jeg... Veit jo at mange band bare skriver jallatekster, skikkelig teite ting... har hørt litt på dimmu borgir feks, er jo bare driiiit... Men tar som regel en titt om bandet virker "seriøst". Men musikken er helt klart viktigst for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pleier å høre på teksten de synger. Hører sjelden på deathmetal og sånt der de kunne sunget handlelister uten at man hadde hørt forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tja, ganske ofte..I hvertfall når jeg blir lurende på hva som egentlig blir sagt.. Har kanskje lest tekst-innlegget på, la oss si, syttifem % av cdplatene mine.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det hender ofte det - rett som det er vil man jo synge med uten at man kan teksten! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pleier å høre på teksten de synger. Hører sjelden på deathmetal og sånt der de kunne sunget handlelister uten at man hadde hørt forskjell. Oppfatter cirka bare halvparten av de syngne ordene jeg, så jeg MÅ jo lese skal jeg få det med meg, liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har nesten ikke en eneste cd jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har nesten ikke en eneste cd jeg. Nesten ingen cd'er?! Har rundt 130 stykker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hver morgen og kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nesten ingen cd'er?! Har rundt 130 stykker jeg... Like grundig alfabetisert&systematisert som posesuppene og krydderet? (det var du og jeg som hadde lignende kjøkkenskap nevroser, var det ikke?) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hver morgen og kveld Høres koselig ut da=) Så er du på jobben resten av tiden da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Like grundig alfabetisert&systematisert som posesuppene og krydderet? (det var du og jeg som hadde lignende kjøkkenskap nevroser, var det ikke?) :-) CD-sortering er for menn. Posesuppesortering er for kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 CD-sortering er for menn. Posesuppesortering er for kvinner. Nå, jeg går ikke av veien for noen av delene personlig... Her er det orden i kjøkkenskapet, cdreolene..og i ludoboksen.. Manisk sortering må til. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Høres koselig ut da=) Så er du på jobben resten av tiden da? Nei, det har jeg ikke tid til. Leser bibelen når jeg er ferdig med cd`ene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nå, jeg går ikke av veien for noen av delene personlig... Her er det orden i kjøkkenskapet, cdreolene..og i ludoboksen.. Manisk sortering må til. :-) Hadde gjort det bra som hyllearbeider i en matvarbutikk du da... hehe... det er bare rydding hele tiden... Teorien er jo at om kundenen lett får øye på matvarene så kjøper de mer og kommer igjen flere ganger. Og da må man stille opp pertentlig og systematisk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nei, det har jeg ikke tid til. Leser bibelen når jeg er ferdig med cd`ene. Ok, du er i det ironiske hjørnet i dag =) Jeg syns det er litt tungt å lese i bibelen jeg da. Det er jo så kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hadde gjort det bra som hyllearbeider i en matvarbutikk du da... hehe... det er bare rydding hele tiden... Teorien er jo at om kundenen lett får øye på matvarene så kjøper de mer og kommer igjen flere ganger. Og da må man stille opp pertentlig og systematisk! Det kunne sikkert funket det..Problemet er at jeg i grunn bare synes det er viktig at det er slik hjemme hos meg og i mine systemer.. Hvordan butikkene ordner seg gir jeg mere f i. Når det er sagt bedriver jeg mye ubedt system-opplegg på jobben.. Har litt oppheng på sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det kunne sikkert funket det..Problemet er at jeg i grunn bare synes det er viktig at det er slik hjemme hos meg og i mine systemer.. Hvordan butikkene ordner seg gir jeg mere f i. Når det er sagt bedriver jeg mye ubedt system-opplegg på jobben.. Har litt oppheng på sånt. Bra du kan styre på på din jobb, da =) Det er lite givende at det er fullt kaos etter fredags ettermiddag uansett (i matvarebutikker) =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det hender ofte det - rett som det er vil man jo synge med uten at man kan teksten! ) Her også! :-) Jeg liker veldig godt å synge med, og da er det irriterende når teksten mangler! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.