Gå til innhold

Gjøre om offentlig profil i Skype

org

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort noe skikkelig dumt. Jeg har lagt ut fullt navn i profilen min i Skype. Nå nettopp ble jeg kontaktet av en utlending som ville "treffe nye mennesker". Uffamin, skikkelig ekkelt!!! Han var ikke slibrig eller ufin, men likevel.

Jeg har naturligvis blokkert vedkommende, og gjort om så ikke hvem som helst kan kontakte meg nå, men mitt fulle navn står der...

Det er bare svigerfar som benytter Skype, bare han og jeg som ringer hverandre, så jeg tenkte ikke over at dette ikke var bra. Dumt, ikke sant?

Så, er det noen som kan hjelpe meg?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpne Skype, velg Fil --> Din personlige profil. Der skal du nok kunne gjøre de forandringer du måtte ønske.

Har gjort det, men Skype-navn - der jeg, mitt naut, har skrevet_fullt_navn - går ikke å endre på.

Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Jeg tror du er litt for skvetten.... egentlig kan sikkert hvem som helst finne deg i telefonaktalogen?

Selvsagt, vil du ofre tilgjengeligheten for å få være helt sikker på å være absolutt i fred, er det opp til deg, men da tror jeg MSN er bedre for deg.

Som du selv ser, kan du enkelt avvise alle som prøver å snakke med deg.

Skype er mer for folk som ønsker å være tilgjengelig for alle som vil ha kontakt.

Jeg har hatt Skype siden den spede barndom og aldri hatt problemer, ikke noen av de 22 andre jeg snakker med heller.

Kun en gang tok en person kontakt for å finne en person i Oslo, hun bodde i Japan, det gikk greit. Hun fikk tre telefonnr, det første var riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er litt for skvetten.... egentlig kan sikkert hvem som helst finne deg i telefonaktalogen?

Selvsagt, vil du ofre tilgjengeligheten for å få være helt sikker på å være absolutt i fred, er det opp til deg, men da tror jeg MSN er bedre for deg.

Som du selv ser, kan du enkelt avvise alle som prøver å snakke med deg.

Skype er mer for folk som ønsker å være tilgjengelig for alle som vil ha kontakt.

Jeg har hatt Skype siden den spede barndom og aldri hatt problemer, ikke noen av de 22 andre jeg snakker med heller.

Kun en gang tok en person kontakt for å finne en person i Oslo, hun bodde i Japan, det gikk greit. Hun fikk tre telefonnr, det første var riktig.

Du har sikkert rett...

Jeg har tenkt mye på dette, og det er sikkert ikke livsfarlig at hele navnet mitt vises.

Føler meg litt dum nå, vedkommende ville vel bare slå av en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Du har sikkert rett...

Jeg har tenkt mye på dette, og det er sikkert ikke livsfarlig at hele navnet mitt vises.

Føler meg litt dum nå, vedkommende ville vel bare slå av en prat.

Adressen kan du sikkert droppe, bare bruke sted, f eks Oppdal eller Kampen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...