Gå til innhold

Siden været forsvant..

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

..Tenkte jeg at jeg kanskje kunne jukse litt for å få headstart på bruningen..

Men, hvor ofte skal man ta solarium, og hvor mange ganger?

Hverdag? Annenhver?

Og ti ganger? eller tolv ganger?

Jeg er uvant med solarium,men jeg blir fort&veldig brun om sommeren, og sjelden svidd, selvom jeg er melkehvit om vinteren, og blond..(men ikke sånn helt nordisk sart..Har brune øyne, ingen fregner..)

Noen med peil?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar ca 20 min. annenhverdag, (ikke ansiktssol hele tiden) i en uke. Så kan du øke til 25 -30 min. en gang eller to i uken. Ta ikke mer enn maks 20. min første gang ifall rørene er nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Været forsvant? *Kikker ut* I Trondheim skinner sola fra skyfri himmel!

Heldiggriser! Her var det superfint og parkvær helt til i går, da kom regnet og skyene..

Kos dere da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøver du ikke heller selvbruningskabinett? Mye bedre så slipper du å få stygg hud og øke faren for kreft.

Tok solarium noen ganger tidligere, om våren. Huden min blir fort brun i sola, men i solariet ble det aldri noen fin farge. Ble bare litt rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du tar ca 20 min. annenhverdag, (ikke ansiktssol hele tiden) i en uke. Så kan du øke til 25 -30 min. en gang eller to i uken. Ta ikke mer enn maks 20. min første gang ifall rørene er nye.

Tusen takk! Annsiktsol ca annenhver gang da? Også fortsetter jeg til jeg føler meg passe stekt? Det finnes ikke noe magisk antall ganger?

(tenkte i forbindelse med å kjøpe kort..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hvorfor prøver du ikke heller selvbruningskabinett? Mye bedre så slipper du å få stygg hud og øke faren for kreft.

Tok solarium noen ganger tidligere, om våren. Huden min blir fort brun i sola, men i solariet ble det aldri noen fin farge. Ble bare litt rød

Hva er et selvbruningskabinett?! Jeg har prøvd noe sånn selvbruningskrem som mutter var i besittelse av å skrøyt av men da ble jeg gulrotfarget og skjoldete, så DET frister ikke til gjentagelse..;)

Men dettte er ikke noe sånt? Er det dyrt?

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er et selvbruningskabinett?! Jeg har prøvd noe sånn selvbruningskrem som mutter var i besittelse av å skrøyt av men da ble jeg gulrotfarget og skjoldete, så DET frister ikke til gjentagelse..;)

*nysgjerrig*

Hvis du skal bruke selvbruningskrem, må du kjøpe de dyre. De gjør deg ikke gulrotfarget. Selvbruningskabinett er et kabinett du står inne i og blir spraylakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nysgjerrig*

Tror det koster 400. Har ikke prøvd det selv, men vet at det blir en jevn fin farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tror det koster 400. Har ikke prøvd det selv, men vet at det blir en jevn fin farge.

Tusen takk for tipset!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset!:-)

Fargen varer bare i en ukes tid da. Det samme gjelder vel med kremer. Det er vel bare skikkelig solbruning som sitterlitt lenger. Men det er jo FARLIG! Det skal ikke være greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Været forsvant? *Kikker ut* I Trondheim skinner sola fra skyfri himmel!

Ja, det er skikkelig herlig ute nå:D Skal ta med meg avisa og sette meg i parken etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er skikkelig herlig ute nå:D Skal ta med meg avisa og sette meg i parken etterhvert:)

Om 53 min er det helg for meg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Annsiktsol ca annenhver gang da? Også fortsetter jeg til jeg føler meg passe stekt? Det finnes ikke noe magisk antall ganger?

Ville heller brukt ansikssolen noen minutter hver gang, enn hele 20 min++ annenhver gang. Men du må nesten prøve deg fram, det er så forskjellig hva folk tåler. Jeg har nok fx sartere hud enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt ansiktsol hver gang, men skrudd den av etter 10 min iallefall de første 3 - 4 gangene. Etter at du har fått den brunfargen du ønsker kan du veldikeholde den med å ta sol 1-2 ganger uken ca. 30 min :-)

Jeg bruker selvbruningkrem for det går fortere ;-) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang eller to i uka? En halvtime (maks) av gangen? Jeg pleier å ta en gang i uka eller annen hver uke om jeg vil holde fargen jeg hadde fra sola ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...