Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvor kjøpe 90 cm lange lysrør i Tr.heim sentrum? De hadde bare 45cm på Boinnpris... Det er jo helt mørkt her nå:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hadde problemer med å finne så lange lysrør vi å. Men fant til slutt på Clas Ohlson.(Det var ikke i tr.heim, men regner med de har på CO der å) =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 En elektriske-sjappe har det nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 En elektriske-sjappe har det nok. Rimimannen sendte meg ned på expert. Og der ble jeg lurt på noen hvite dingser jeg skulle skifte samtidig med lysrøret, men jeg finner ingen sånne hvite ting der det gamle lysrøret stod... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Rimimannen sendte meg ned på expert. Og der ble jeg lurt på noen hvite dingser jeg skulle skifte samtidig med lysrøret, men jeg finner ingen sånne hvite ting der det gamle lysrøret stod... Det er tennerne, som lager gnist og antenner gassen inne i lysstoffrøret. Det er som regel røret som går, og ikke tennerne, men å ha et par ekstra tennere er lurt. De sitter et eller annet sted på armaturet, hvor er forskjellig fra armatur til armatur. "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er tennerne, som lager gnist og antenner gassen inne i lysstoffrøret. Det er som regel røret som går, og ikke tennerne, men å ha et par ekstra tennere er lurt. De sitter et eller annet sted på armaturet, hvor er forskjellig fra armatur til armatur. "......................................" Kan den sitte inni der hvor lysbryteren og stikk kontakten er? (trur jaggu jeg venter til sambo kommer heim) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kan den sitte inni der hvor lysbryteren og stikk kontakten er? (trur jaggu jeg venter til sambo kommer heim) Den skal være mulig å komme til uten å skru fra hvernandre armaturen helt, men det varierer sikkert. "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Den skal være mulig å komme til uten å skru fra hvernandre armaturen helt, men det varierer sikkert. "...................................." Hvis jeg blir borte et par dager er det da fordi jeg har grillet meg selv:) Ser ut som om jeg må skru opp ja:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Rimimannen sendte meg ned på expert. Og der ble jeg lurt på noen hvite dingser jeg skulle skifte samtidig med lysrøret, men jeg finner ingen sånne hvite ting der det gamle lysrøret stod... Joda, de er der. På sidene av lysrøret. De kalles tennere og de må også byttes når røret byttes ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Joda, de er der. På sidene av lysrøret. De kalles tennere og de må også byttes når røret byttes ja. I hver ende liksom? For der er det ingenting. Men inn i den tingen som lysbryterne etc er på så er det en liten rund ting som er litt interessant, men som jeg ikke får ut... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 I hver ende liksom? For der er det ingenting. Men inn i den tingen som lysbryterne etc er på så er det en liten rund ting som er litt interessant, men som jeg ikke får ut... Nei - inni armaturen et sted ja, ikke i bryteren! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nei - inni armaturen et sted ja, ikke i bryteren! Nå har jeg og sambo lett, og vi fant ingenting, men vi stappa inn lysrøret og kan lage mat nå iallefall;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.