Gå til innhold

hva betyr denne ytringen ul8r?


Gjest kris10ane

Anbefalte innlegg

Gjest kris10ane

mulig jeg er helt utafor nå, men dette skjønte jeg ikke. vedkommende skrev dette før han logget av.

kan noen tyde det?

hva mente han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    19

  • flisa

    6

  • Gemini

    6

  • amber sun

    2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest kris10ane

hvis man legger til en c foran, altså cul8r så blir det "see you later" :-)

Han er litt slurvete når han skriver, så jeg regner med at han har glemt c'en. Var litt redd for at dette var en kjærlighetserklæring av noe slag, for da vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det.

men takk for svar:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kris10ane

Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-)

"..................................."

Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:)

Det høres ut som en god ting!

Jeg kan tipse om andre alternative metoder for kommunikasjon, dersom du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:)

Du trenger ikke forsvare ham :-)

Bare jeg som hater leet/sms-språk.

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke forsvare ham :-)

Bare jeg som hater leet/sms-språk.

"................................."

I et slikt tilfelle ville du vel kanskje hatt litt mer forståelse for at vedkommende skrev med slike forkortelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et slikt tilfelle ville du vel kanskje hatt litt mer forståelse for at vedkommende skrev med slike forkortelser?

Det sier seg jo selv.

"............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-)

"..................................."

Eh, hva er "leet-språk"?

Det samme som sms-forkortelser, eller noe annet?

har ikke hørt uttrykket før *litt flau, men...*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva er "leet-språk"?

Det samme som sms-forkortelser, eller noe annet?

har ikke hørt uttrykket før *litt flau, men...*

:)

Sms-forkortelser er f.eks "d r" istedet for "det er". Leet-språk er f.eks "k3w|", "y00 suxx0r", "c y00 l8ter b|+ch", "w3 pwns y00" og slikt tull. Og så heter det f.eks _selfølgelig_ "uppe" og "downe", og ikke "laste opp" og "laste ned".

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er litt slurvete når han skriver, så jeg regner med at han har glemt c'en. Var litt redd for at dette var en kjærlighetserklæring av noe slag, for da vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det.

men takk for svar:).

Med det nicket du har valgt deg så ser det ut som om du visste svaret på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kris10ane

kris10ane er jo skrevet i samme "språk" etter som jeg forstår?

ja men det betyr ikke at jeg forstå alle yttringer på dette språket:). og viss jeg hadde visst svaret så hadde jeg vel ikke giddi å brukt tid på å spørre om det på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det betyr ikke at jeg forstå alle yttringer på dette språket:). og viss jeg hadde visst svaret så hadde jeg vel ikke giddi å brukt tid på å spørre om det på DOL?

åjoda - du vil snakke med noen - du er litt ensom akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...