Gjest kris10ane Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 mulig jeg er helt utafor nå, men dette skjønte jeg ikke. vedkommende skrev dette før han logget av. kan noen tyde det? hva mente han? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Var det en c forran og eller? see you later 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 sikker på at det ikke var en c eller see først? c u l8r? see you later 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 hvis man legger til en c foran, altså cul8r så blir det "see you later" :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Var det en c forran og eller? see you later søren nå var jeg et minutt for sent 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 søren nå var jeg et minutt for sent Er i farta i dag jeg sjø 0 Siter
Gjest kris10ane Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 hvis man legger til en c foran, altså cul8r så blir det "see you later" :-) Han er litt slurvete når han skriver, så jeg regner med at han har glemt c'en. Var litt redd for at dette var en kjærlighetserklæring av noe slag, for da vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det. men takk for svar:). 0 Siter
Prozak Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-) "..................................." 0 Siter
Gjest Kris10ane Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-) "..................................." Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:) 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:) Det høres ut som en god ting! Jeg kan tipse om andre alternative metoder for kommunikasjon, dersom du er interessert. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Til hans forsvar kan jeg si at han ikke har talespråk men kommuniserer gjennom skrift, og han kan bare bruke en finger, etter ulykken. Så å bruke slike forkortelser gjør jo livet enklere for enkelte , og ikke minst i forhold til min tålmodighet:) Du trenger ikke forsvare ham :-) Bare jeg som hater leet/sms-språk. "................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Du trenger ikke forsvare ham :-) Bare jeg som hater leet/sms-språk. "................................." I et slikt tilfelle ville du vel kanskje hatt litt mer forståelse for at vedkommende skrev med slike forkortelser? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 I et slikt tilfelle ville du vel kanskje hatt litt mer forståelse for at vedkommende skrev med slike forkortelser? Det sier seg jo selv. "............................." 0 Siter
amber sun Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Det er leet-språk, noe som er så gjennomført dumt, idiotisk og barnslig at jeg nesten blir forbannet hver gang jeg ser det :-) "..................................." Eh, hva er "leet-språk"? Det samme som sms-forkortelser, eller noe annet? har ikke hørt uttrykket før *litt flau, men...* 0 Siter
Prozak Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Eh, hva er "leet-språk"? Det samme som sms-forkortelser, eller noe annet? har ikke hørt uttrykket før *litt flau, men...* Sms-forkortelser er f.eks "d r" istedet for "det er". Leet-språk er f.eks "k3w|", "y00 suxx0r", "c y00 l8ter b|+ch", "w3 pwns y00" og slikt tull. Og så heter det f.eks _selfølgelig_ "uppe" og "downe", og ikke "laste opp" og "laste ned". "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Han er litt slurvete når han skriver, så jeg regner med at han har glemt c'en. Var litt redd for at dette var en kjærlighetserklæring av noe slag, for da vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle takle det. men takk for svar:). Med det nicket du har valgt deg så ser det ut som om du visste svaret på forhånd :-) 0 Siter
Gjest kris10ane Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Med det nicket du har valgt deg så ser det ut som om du visste svaret på forhånd :-) hæ? Hva mener du? 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 hæ? Hva mener du? kris10ane er jo skrevet i samme "språk" etter som jeg forstår? 0 Siter
Gjest Kris10ane Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 kris10ane er jo skrevet i samme "språk" etter som jeg forstår? ja men det betyr ikke at jeg forstå alle yttringer på dette språket:). og viss jeg hadde visst svaret så hadde jeg vel ikke giddi å brukt tid på å spørre om det på DOL? 0 Siter
flisa Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 ja men det betyr ikke at jeg forstå alle yttringer på dette språket:). og viss jeg hadde visst svaret så hadde jeg vel ikke giddi å brukt tid på å spørre om det på DOL? åjoda - du vil snakke med noen - du er litt ensom akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.