Gå til innhold

Hvis Munch-maleriene er brent på peisen....

Gjest Burleføtter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en annen

Det er vel ganske enkelt -- de straffes i forhold til å ha ødelagt verdier for 700 millioner kroner. Håper de jævla idiotene får straff så det svir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Det er vel ganske enkelt -- de straffes i forhold til å ha ødelagt verdier for 700 millioner kroner. Håper de jævla idiotene får straff så det svir.

De bør ikke få fradrag for å ha brent noe så stygt?

En medlaje f eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

De bør ikke få fradrag for å ha brent noe så stygt?

En medlaje f eks?

Hvis de har vært så ubeskrivelig dumme at de har brent bildene så fortjener de kanskje en medlaje i dårskap.

Jeg kan ikke se hvorfor din private estetikk, eller mangel på sådan, skulle vektlegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Hvis de har vært så ubeskrivelig dumme at de har brent bildene så fortjener de kanskje en medlaje i dårskap.

Jeg kan ikke se hvorfor din private estetikk, eller mangel på sådan, skulle vektlegges.

Men...

Er de ikke stygge?

Jeg ville aldri hatt noe slikt på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Burleføtter

Synes du Madonna er stygt??? Du trenger nok briller.

En liten frøkentass sa de er veldig stygge, er hun reinkarnasjonen av den lille gutten i eventyret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten frøkentass sa de er veldig stygge, er hun reinkarnasjonen av den lille gutten i eventyret?

Nei, hun har nok bsre et barns øyne. Disney og Barbie er malen for skjønnhet i den alderen. Vi voksne lærer oss å se andre former for skjønnhet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Nei, hun har nok bsre et barns øyne. Disney og Barbie er malen for skjønnhet i den alderen. Vi voksne lærer oss å se andre former for skjønnhet etterhvert.

Hmm....

Nytt spørsmål: hva er det som gjør at de er verd 700 mill?

Kommer forsvarer for disse vandaler til å sette spørsmålstegn ved hvordan verdier fastettes?

Kanske verdi av slikt bare er et slags pyramidespill?

Hva er verdien av et lerret og maling før det blir berømt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Foklar meg hva verdien ligger i, jeg skjønner jo at det koster 1 mill å bygge et hus, men hva er det som er verd noe mer enn lerret og maling m h t disse bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....

Kommer forsvarer for disse vandaler til å sette spørsmålstegn ved hvordan verdier fastettes?

Uuh, DET blir en for heavy diskusjon å involvere meg i her og nå, på en lørdag med stigende promille:-) Kan jeg ha den tilgode? Interessante tanker du har gjort deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Uuh, DET blir en for heavy diskusjon å involvere meg i her og nå, på en lørdag med stigende promille:-) Kan jeg ha den tilgode? Interessante tanker du har gjort deg.

Eventyret "Keiserens nye klær" er hundre år gammel, men like gyldig.

Kanskje Madonna og Skrik bare er to stygge kladderier som noen har klart å få et feil fokus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....

Med det perspektivet er jo verdien av "burleføtter" også begrenset...mest vann, litt gørr og ei beingrind gir ikke rare prisen på råvaremarkedet.

Kan vi anta at verdien av deg ligger på en 20-30 kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Burleføtter

Med det perspektivet er jo verdien av "burleføtter" også begrenset...mest vann, litt gørr og ei beingrind gir ikke rare prisen på råvaremarkedet.

En sjelebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

sitter godt på fettslamsen og beingrinda her og ler .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Vent litt.... er ikke min sjel og kunstneriske aura verd noe?

Et par mill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjelebror!

Jepp. Det er mulig jeg kan strekke meg til en 40-50 kroner, hvis du er feit nok. Jeg er en skrinn jævel og går nok for en 20-30. Dog full av bly og tungmetaller, så kanskje litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...