Gå til innhold

å være nyforelsket = å være sammen hver dag?


Gjest Snoopybabe

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopybabe

Jeg har nettopp møtt en mann og jeg tror vi snart kan definere oss som noe mer enn elskere, men har et lite problem. Vet liksom ikke om vi i vår alder , rundt 30, bør ses hver dag, om vi renner ned dørene til hverandre, eller om vi bør møtes et par tre ganger i uka for å venne oss til hverandre.

Å bli kjent tar alltid tid, samtidig er jeg så utålmodig at jeg ønsker, innerst inne, å se han NÅ, selv om jeg så han i går, og dagen før. jeg vil våkne opp med ham i morgen og...og spise middag med ham om kvelden.

Men, jeg vet ikke, som voksne mennesker,med etterhvert utviklede særbehov og egne vaner, bør dette tas gradvis slik ta man rett og slett altså ikke ses mer enn noen dager i uka?

Er vel individuelt dette, men er veldig usikker. Jeg vil ikke pushe på, eller overdrive, men akkurat nå klarer jeg ikke sette meg ned med yndlingshobbyene mine eller be noen venninner ut, tenker bare på han., for det er så nytt.

må liksom snuse litt.

snuste dere for mye i starten da dere ble sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Kjære nyforelsket!

Forelskelse har heldigvis ingen aldersgrense.

På innlegget ditt høres det ut som om dere er lykkelig forelskede og ikke hindret av andre bånd. Dersom jeg har tolket deg rett, ville jeg bare oppmuntre deg til å nyte dine lykkefølelser og ikke tenke så veldig fornuftig påhhhva du bør og ikke bør.

Når forelskelsen gir seg, vil konturene av deres personligheter og hverdagsliv komme mer frem. Men alt til sin tid. Nå er dere forelsket og nyskjerrige på hverandre. Og hvem vil drive med hobbiene sine når en kjæreste pirrer følelsene?

Gled deg videre, og treff hverandre så ofte dere har lyst og kan for deres jobber og eventuelle andre forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopybabe

Kjære nyforelsket!

Forelskelse har heldigvis ingen aldersgrense.

På innlegget ditt høres det ut som om dere er lykkelig forelskede og ikke hindret av andre bånd. Dersom jeg har tolket deg rett, ville jeg bare oppmuntre deg til å nyte dine lykkefølelser og ikke tenke så veldig fornuftig påhhhva du bør og ikke bør.

Når forelskelsen gir seg, vil konturene av deres personligheter og hverdagsliv komme mer frem. Men alt til sin tid. Nå er dere forelsket og nyskjerrige på hverandre. Og hvem vil drive med hobbiene sine når en kjæreste pirrer følelsene?

Gled deg videre, og treff hverandre så ofte dere har lyst og kan for deres jobber og eventuelle andre forpliktelser.

Takk for konstruktivt svar, tar det til etterretning og ringer han sporensstreks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...