Gå til innhold

Har du gjort de rette tingene?

smurfette

Anbefalte innlegg

De tingene som er et must å få med seg i løpet av livet, altså.

Har du spist på Bagatelle? Sett nasjonalskattene på Nasjonalgalleriet? Vært i Roma? Sett Mona Lisa? Hatt stort, romantisk bryllup? Sett pyramidene i Egypt og gått på den kinesiske mur? Kjørt limousine og drukket gul enke, osv...

Har folk flest gjort alle disse tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Osiris

2

• Kvinna

2

• Mr Kahn

1

Mest aktive i denne tråden

Skal vi se:

Har du spist på Bagatelle?

Nei, men har stått utenfor og vurdert om det var verdt det - og fant ut at jeg heller vil spise lunsj på Teatercafeen med SDD en dag i fremtiden :)

Sett nasjonalskattene på Nasjonalgalleriet? Ja, det har jeg i alle fall gjort! Og det skal jeg gjøre igjen.

Vært i Roma? Nei - det står for tur gitt!

Sett Mona Lisa? Ja, vi var og så det i fjor sommer - veldig spenennde og mye mindre enn jeg hadde trodd :)

Hatt stort, romantisk bryllup? Ja, det hadde vi for snart 3 år siden - et helt fantastisk bryllup! :)))

Sett pyramidene i Egypt og gått på den kinesiske mur? Nei - - - det har jeg ikke lyst til heller.....

Kjørt limousine og drukket gul enke, Nei - ikke det heller - men jeg har drukket Absint og ble dausjuk i 14 dager - teller det=? hehe

Også har jeg vært i toppen av Eiffeltårnet.

Gått alle trappene opp til Holmekollen

Jeg kunne tenkt meg å se Lofoten.

men vil IKKE være med Hurtigruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Men folk har vel forskjellig syn på hva som er de rette tingene?

Jeg har ikke gjort de rette etter din liste, men har gjort andre ting som er rette for meg.

Og har ting jeg har lyst og skal gjøre i løpet av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de tingene du ramser opp, har jeg gjort ca. halvparten.

Om de er de _rette_? Hm - det er jeg sannelig ikke sikker på.

(Jeg har ikke vært på den kineske mur - det kunne jeg tenke meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Nasjonalgalleriet, vært i Roma. har drukket Gul Enke. Men på Bagatelle? Nei- stikker heller innom Justisen når jeg er i Oslo. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Har vært i Nasjonalgalleriet, vært i Roma. har drukket Gul Enke. Men på Bagatelle? Nei- stikker heller innom Justisen når jeg er i Oslo. :o)

Smakte Gul Enke godt?

Det har jeg igrunnen alltid lurt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Har du spist på Bagatelle? Nei, men har en venninne som har gjort det og hun sa det egentlig ikke var så flott :o)

Sett nasjonalskattene på Nasjonalgalleriet? Jepp.

Vært i Roma? Ja, og jeg skal tilbake.

Sett Mona Lisa? Nei, men det skal jeg.

Hatt stort, romantisk bryllup? Et lite med bare meg og mannen min på Island. Romantisk var det ihvertfall.

Sett pyramidene i Egypt Nei, men dette skal jeg også.

og gått på den kinesiske mur? JA! Det har jeg :o)

Kjørt limousine Ja!

og drukket gul enke Ja, men da var vi bare 18 år og brukte den til å spyle hverandre med *sukk* at det går an å være så uvitende :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Gul Enke godt?

Det har jeg igrunnen alltid lurt på :-)

Det var totalt bortkasta på meg. Drakk det en nyttårsaften klokka 12, og denne dama var i en tilstand hvor Mozell hadde vært en riktigere drikke. Jeg har ikke peiling på om jeg likte smaken engang. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shave my poodle

Har värt på Najonalgaleriet og har sett Mona Lisa. Mona Lisa må jeg si var oppskrytt..

Har ellers gjort mye annet, som jeg heller vil si var de rette tingene:) Og så er jo ikke livet slutt enda da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fnys og vræl

Har du spist under åpen himmel på Finnmaksvidda? Hatt stort samebryllup som varer hele påska? Sett reinkalving og gått på multemyrer fulle av modne, røde bær. Kjørt med rein over vidda en stjerneklar natt? Drukket fersk buljong ved bålet?

Det er tingene som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

har ikke gjort NOEN ting av dette, men det er helt andre ting jeg heller vil få gjort med livet mitt. Har reist mye og opplevd mer enn de fleste, men ingen ting av det du nevner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Det var totalt bortkasta på meg. Drakk det en nyttårsaften klokka 12, og denne dama var i en tilstand hvor Mozell hadde vært en riktigere drikke. Jeg har ikke peiling på om jeg likte smaken engang. :o(

Ok, sånn og forstå ;-)

Kanskje jeg rett og slett skal spandere på det på meg selv en gang da.... Hm, kanskje når vi flytter inn i det nye huset til høsten...Jeg og sambis framfor peisen på ett myk teppe.. *drømme* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkes psit på Bagatelle ennå, men det står på lista over "må gjøre ting". Har spist på andre eksklusive restauranter. Limo regner jeg med at jeg får sette ræva i til sommeren da en kamerat skal feire 30 årsdag. Roma er ikke noe must men har vært endel ganger i London.

Store brylluper synes jeg er noe fjas. Vi hadde det lite og intimt, spiste 7 retters på en flott restaurant istedet.

Åsså kjører jeg BMW, det burde alle gjøre. Bedre kur mot dårlig humør finnes ikke tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby Lemonade

Har du spist på Bagatelle? -Nei

Sett nasjonalskattene på Nasjonalgalleriet? -Nei

Vært i Roma? -Nei

Sett Mona Lisa? -Nei

Hatt stort, romantisk bryllup? -Nei

Sett pyramidene i Egypt og gått på den kinesiske mur? -Nei

Kjørt limousine og drukket gul enke -Og atter nei.

Men jeg har derimot brukt mye penger og tid på min store lidenskap, fallskjermhopping. Og det er viktigere for meg enn alle de tingene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

spiost på bagatelle, kjørt limo, drukkett gul enke, vært i roma, sertt pyramidene, og en gang skal jeg ha stort brylup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly Mandy

Har du spist på Bagatelle? Nei, men andre finesteder. Det ga mersmak og Bagatelle skal oppleves.

Sett nasjonalskattene på Nasjonalgalleriet? Ja

Vært i Roma? Nei, tyvärr, men en dag skal jeg dit.

Sett Mona Lisa? Nei, og jeg tror ikke jeg kommer til å hige eter det heller. Kjenner noen som har stått i kø for å få et glimt av damen, og det var akkurat det de fikk.

Hatt stort, romantisk bryllup? Ikke gift.

Sett pyramidene i Egypt og gått på den kinesiske mur? Ikke pyramidene, men jeg har faktisk vært på the great wall, ja!

Kjørt limousine og drukket gul enke

Aldri kjørt limo, men drukket gul enke. Det gjorde ikke stort inntrykk. Skulle jeg kjørt limo måtte det ha vært på en helt vanlig onsdag, sånn at jeg skulle fått maks effekt av luksusfølelsen.

Har sett Robert Plant live, før han ble for gammel ;-) Akkurat da var det noe av det største som kunne ha skjedd meg, og det sitter i enda. Det var vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...