Gå til innhold

Finnes det egentlig friske mennesker?


Gjest rota

Anbefalte innlegg

Man leser stadig om forskjellige sykdommer og lidelser, fysiske og psykiske, og det oppgis at så og så mange prosent av befolkningen har denne sykdommen/lidelsen. Dette må jo tilsammen bli godt over 100 prosent. Noen kommer inn under flere sykdommer riktignok, men likevel lurer jeg på om det egentlig går noen friske individer omkring blant oss.

Kjenner dere noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Mange. :-)

Du må jo huske at det er mange folk som lider av flere ting samtidig. Kan ikke bare legge sammen prosenter vett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

De aller fleste har noe de sliter med.

Men så er det slik at dine mestringsevner ikke nødvendigvis er proporsjonale med din grad av sykdom.

Det er også veldig mange mennesker som sliter med psykiske (og somatiske) problemer, men som aldri søker hjelp for problemene sine. Disse menneskene er tatt med i tallene.

Føler meg egentlig ganske feig og svak fordi jeg har søkt hjelp, jeg. Hate yourself you are not good enough... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har noe de sliter med.

Men så er det slik at dine mestringsevner ikke nødvendigvis er proporsjonale med din grad av sykdom.

Det er også veldig mange mennesker som sliter med psykiske (og somatiske) problemer, men som aldri søker hjelp for problemene sine. Disse menneskene er tatt med i tallene.

Føler meg egentlig ganske feig og svak fordi jeg har søkt hjelp, jeg. Hate yourself you are not good enough... :/

i dag er jeg glad for å lese svarene dine:-)

Håper virkelig du har det bedre nå, hvis en dårlig dag skulle komme så er det bare å klage:-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

i dag er jeg glad for å lese svarene dine:-)

Håper virkelig du har det bedre nå, hvis en dårlig dag skulle komme så er det bare å klage:-)

*klem*

Hehe... takk, da =)

Men skal prøve å slutte. Kunne blitt en vane ovenfor RL-mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... takk, da =)

Men skal prøve å slutte. Kunne blitt en vane ovenfor RL-mennesker.

man har da dårlige dager:-) det skjønner alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

man har da dårlige dager:-) det skjønner alle...

Aner ikke om jeg har dårlige dager jeg. Vet ikke hvordan andre mennesker egentlig har det... mange som bare sier de har det bra, enda de rives ihjel innvendig.

Jeg pleier alltid å si at det går bra.

Så kan hende jeg bare sutrer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kizza1365380506

Jeg har en venninne som ikke lider av noen sykdom. Hun trener og har gjort det siden hun var ung. Hun har røykt i alle år men sluttet for tre år siden. Jeg tror hun har vært borte fra jobb en uke til sammen på ti år og da fordi hun har hatt omgangssyke eller sånne normale ting.

Så jo, de finnes :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...