Gå til innhold

Prøver å få natten til å gå


Gjest zzzzzzz

Anbefalte innlegg

Gjest zzzzzzz

Sitter her i natten

og vil dø

igjen

men jeg våkner

hver morgen

like halvdød

som før.

Den dagen jeg slutter

å være

misslykka

er jeg død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:-) jeg har vært der.... tro meg når jeg sier at livet og våren er verdt å smile til:-)

Håper virkelig du ser alt som skjer nå, uten tunge tanker..

Det er mange som bryr seg om deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog1365380703

Den dagen du dør er vi andre misslykka ENDA mer alene............................og det er det SISTE vi trenger!

Stå på sammen med "oss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zzzzzzz

heisann:-) jeg har vært der.... tro meg når jeg sier at livet og våren er verdt å smile til:-)

Håper virkelig du ser alt som skjer nå, uten tunge tanker..

Det er mange som bryr seg om deg!

Nei, det er ingen som bryr seg.

Når jeg ikke får til å leve uansett, hva er da vitsen med livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Nei, det er ingen som bryr seg.

Når jeg ikke får til å leve uansett, hva er da vitsen med livet?

Hva er vitsen med døden?

For alt du vet har du kanskje vunnet i lotto selv om du har det jævelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Nei, det er ingen som bryr seg.

Når jeg ikke får til å leve uansett, hva er da vitsen med livet?

Huff.

Det går nok bedre senere, skal du se. Gjør det for de aller fleste... om de er så langt nede som du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zzzzzzz

Huff.

Det går nok bedre senere, skal du se. Gjør det for de aller fleste... om de er så langt nede som du er...

Jeg har trodd det i flere år. Vært optimist. Nå er jeg blitt pessimist.Eller realist.

PS: pessimister spiller ikke lotto heller. Og hvis jeg vant, hva skulle jeg brukt pengene på? Et stort hus jeg kunne være ensom i?

God natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shave my poodle

Hei!

Har mange ganger hatt sånne tanker selv. Det har hjulpet å skrive. Gå ut i naturen (litt vanskelig nå som det er natt).

Du er like mye verdt som alle andre. Om ingen bryr seg, så bry deg om deg selv! Gi deg selv det som ingen andre gir deg.

Og hvem er det egentlig som definerer hva livet er? Det er opp til hver og en.

Dessuten er det verdt å vente på morgendagen, for du vet aldri hva den kan gi deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg har trodd det i flere år. Vært optimist. Nå er jeg blitt pessimist.Eller realist.

PS: pessimister spiller ikke lotto heller. Og hvis jeg vant, hva skulle jeg brukt pengene på? Et stort hus jeg kunne være ensom i?

God natt..

Det som er leit med å være pessimist er at man har mindre sjanse til å lykkes/bli lykkelig.

Man kan feks forklare flaks med dette. De som er optimistiske går å ser mer rundt seg, og har mye større sjanse for å oppdage glemte lommebøker på fortauet enn de pessimistiske som ikke ser seg rundt.

Man kan selvsagt ha skrekkelig uflaks selv om man er aldri så optimistisk, men det hjelper jo ikke å være pessimistisk av den grunn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...