Molly Mandy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Inspirert av Lillemus sin tråd om det er sexy me dmenn i uniform, spør jeg mannfolka: Er det sexy med kvinner i uniform? Har hørt at det er en skikkelig turn off, men få høre da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kåre med Håret Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Uinteressant. Tror ikke ekte mannfolk er så opptatt av staffasje som disse overfladiske damene under her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Uinteressant. Tror ikke ekte mannfolk er så opptatt av staffasje som disse overfladiske damene under her. Ikke en aldri så liten French maid uniform engang altså...? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tilater meg å svare siden jeg er en jente som liker jenter. Synes faktisk det er litt töft og sexy med uniform, da politi, brann og securitasuniform o.l.. men jenta bör väre söt ellers også da;) Liker ikke de mer "myke" uniformene, som sykepleier osv.. Litt rart egentlig, for jeg er ikke typen som faller for manlige jenter ellers.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tilater meg å svare siden jeg er en jente som liker jenter. Synes faktisk det er litt töft og sexy med uniform, da politi, brann og securitasuniform o.l.. men jenta bör väre söt ellers også da;) Liker ikke de mer "myke" uniformene, som sykepleier osv.. Litt rart egentlig, for jeg er ikke typen som faller for manlige jenter ellers.. Å jeg som alltid har trodd du var gutt... jaja =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shave my poodle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Å jeg som alltid har trodd du var gutt... jaja =) Hehe ja sånn kan det gå! Har blingset flere ganger på folk her inne jeg og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er klart jeg tenner på uniform. Spesielt nsb-bertene. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg hører en stemme når jeg ser den. Den skriker mot meg fra et indre. Spank me. Spank me. Spank me. Men jeg spanker dem aldri. Nesten aldri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Bryr meg ikke så mye om uniformen. Det eneste jeg kan strekke meg til er å se ei pen jente i sykepleier uniform, men ikke fordi det er sexy med uniformen, men mer fordi det er lettvint å komme til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.