Gå til innhold

Gutter! Kvinner i uniform?

Molly Mandy

Anbefalte innlegg

Molly Mandy

Inspirert av Lillemus sin tråd om det er sexy me dmenn i uniform, spør jeg mannfolka:

Er det sexy med kvinner i uniform?

Har hørt at det er en skikkelig turn off, men få høre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kåre med Håret

Uinteressant.

Tror ikke ekte mannfolk er så opptatt av staffasje som disse overfladiske damene under her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uinteressant.

Tror ikke ekte mannfolk er så opptatt av staffasje som disse overfladiske damene under her.

Ikke en aldri så liten French maid uniform engang altså...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shave my poodle

Tilater meg å svare siden jeg er en jente som liker jenter. Synes faktisk det er litt töft og sexy med uniform, da politi, brann og securitasuniform o.l.. men jenta bör väre söt ellers også da;)

Liker ikke de mer "myke" uniformene, som sykepleier osv.. Litt rart egentlig, for jeg er ikke typen som faller for manlige jenter ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Tilater meg å svare siden jeg er en jente som liker jenter. Synes faktisk det er litt töft og sexy med uniform, da politi, brann og securitasuniform o.l.. men jenta bör väre söt ellers også da;)

Liker ikke de mer "myke" uniformene, som sykepleier osv.. Litt rart egentlig, for jeg er ikke typen som faller for manlige jenter ellers..

Å jeg som alltid har trodd du var gutt... jaja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shave my poodle

Å jeg som alltid har trodd du var gutt... jaja =)

Hehe ja sånn kan det gå! Har blingset flere ganger på folk her inne jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er klart jeg tenner på uniform. Spesielt nsb-bertene.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg hører en stemme når jeg ser den. Den skriker mot meg fra et indre. Spank me. Spank me. Spank me.

Men jeg spanker dem aldri. Nesten aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så mye om uniformen. Det eneste jeg kan strekke meg til er å se ei pen jente i sykepleier uniform, men ikke fordi det er sexy med uniformen, men mer fordi det er lettvint å komme til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...