Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig kom dagen da jeg kunne hente hjem min lille firbente venn:)Dvs.den dagen var for en uke siden og jeg har nå hatt han i en uke:)Han er bare helt skjønn.Kunne ikke fått en bedre venn!Er så glad for at jeg tok meg råd til dette.Kjenner at det hjelper kjempe mye å ha en hundevalp å ta meg av.Det gir meg en mening med livet.En grunn til å stå opp om morgenen:)

Er så godt å vite at det er en som er glad i meg uannsett hva som skjer.Han logrer mot meg hele tiden og kommer ofte krypende opp i fanget mitt for å få kos og for å gi meg en klem:)Vet ikke hvem som har lært han å gi klem men det kan han iallefall.Å han deler dem ut til alle de han er glad i:)

Livet mitt ellers er ganske jævlig.Men det å ha valpen hos meg gir meg styrke til å holde ut enda en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183026-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Fint å høre at du har fått en liten hund :-)

Det sies at man vet man har en virkelig venn når man kan sitte uten å si noe på lenge og likevel føle at man har sagt tusen ord...

En hund kan ikke si noen ord men den skjuler ikke sin kjærlighet...og det kan være vært mer enn tusen ord.

Jeg pleier å si: Vi har mye å lære av dyrene...

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183026-endelig/#findComment-1243043
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...