Gå til innhold

Grrrr .... illing !!!

Gjest blir mat her i dag ???

Anbefalte innlegg

Gjest blir mat her i dag ???

Ååååååh er det noe som kan lære meg å grille med kølgrill her !!!???

Jeg fylte grillen med køl, spruta på tennveske, lot den stå i en halv time, tente den så på, det brant lystig der en stund før jeg la på lokket, sjekka grillen nå, da var den omtrent kald ...... spruta på tennveske igjen å lot det brenne en stund igjen før jeg la over lokket ......

spørs om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blir mat her i dag ?

PS.

Ikke kom med tips om å kjøpe gassgrill eller elektrisk grill, for det er ikke akutelt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Kveler du ikke varmen om du legger på lokket?

Jeg vil tro du får et bedre resultet om du ikke har lokket på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Er litt på gyngende grunn her nå, siden det er sambis som pleier og stå for grillinga.

Men jeg tror ikke du skal legge lokket på, mener og huske at han ikke gjør det.

Du kan jo prøve og ha lokket oppe, og se om det ikke blir bedre da.

Ble sulten jeg nå gitt, namnam, grillribbe, det er det beste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Burleføtter

Ikke legg på lokket, flammene må ha luft. Vent en halvtime eller time til det er topp varme. Nesten alle begynner å grille for tidlig.

Triks nr 1:

jo varmere det er, jo oftere må du snu. Da unngår du tabbe nr 1: rå/kald inni og svidd uttapå.

Neste gang: be dem å skjære opp nakkekoteletter i halv tykkelse til deg(10-12 mm), og grill dem med vanlig grillkrydder. Det er bankers uansett og blir fort ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...