Gå til innhold

Nhd, Trilafon?


dette er mitt nick

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Jeg bruker den minste dosen trilafon (2 mg). Hvor høy dose er vanlig for og hjelpe på paranoia og litt grensepsykose (hvor man selv skjønner at det man tenker er litt "psykt"?

Kan trilafon i såpass små doser føre til vektøkning, og/eller mensforstyrrelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar sjansen på å svare selv om jeg ikke er NHD. Min erfaring er at jeg øker opp imot 12-20 mg når jeg begynner å bli litt grensepsykotisk og mistenksom. Når alt er rolig, går jeg på 8 mg. Trilafon kan gi vektøkning, men i små doser som vi er på vil nok det være ubetydelig. Jeg har i grunnen god erfaring med Trilafon.

Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...