Gjest selmalouise Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mannen min er av den tause typen.Jeg merker at jeg blir mer og mer irritert på han fordi han ikke er noen god samtalepartner.Kanskje merker jeg det mest nå når barna begynner å bli store, de er ikke så mye hjemme og greier seg selv.Han snakker ikke MED meg men TIL meg de gangene han prater.Jeg kjenner at jeg blir så dritt lei denne tausheten. Noen forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Prøv å prat som han, aå kanskje han blir mer komfortabel, og da begynner han kanskje å prate som slik du opprinnelig er =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fregnefjes Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Han er vel bare sånn da.Vanskelig å forandre folk vist dem ikke vil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.