Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! Jeg ser etter gode mantraer for å presse til å gjøre beskværlige ting jeg. Jeg er en skikkelig lathans, men ønsker å gjøre noe med det. Så finnes det noen mantra man kan psyke seg opp med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva mener du med mantra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva mener du med mantra? Gjentatt rim/regle for å skape en ønsket stemning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Et par forslag til mantra for deg kan være: Jeg er min egen lykkes smed. Jeg vil, men hvordan skal jeg få det til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Et par forslag til mantra for deg kan være: Jeg er min egen lykkes smed. Jeg vil, men hvordan skal jeg få det til? Ja... gode mantra, det... skal tenkte litt på de der =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja... gode mantra, det... skal tenkte litt på de der =) Gjør det, snoopy. Takk for praten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 En god begynnelse er halvt fullendt. Det er det første skrittet som er vanskeligst - siden går det lettere. Det er alltid for tidlig å gi opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest koma Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kanskje disse? "It´s the mind that rules the body" "Du er du og du duger". Og den klassiske: "Den som intet våger,intet vinner". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 "There is no sex in the champagne room." "..............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 *Ikke mer DOL i dag*Ikke mer DOL i dag*Ikke mer DOL i dag* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hold de løftene du gir deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.