Freya Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Den gode optiske intellimousen min med fram-og-tilbake-knapper har blitt rasert av katten! Lite ironisk... Så nå sitter jeg her med en teit mus med bare to knapper på. Føler meg litt handikappet, men det er vel bare vanen. Har bestilt ny intellimouse på komplett, men det tar jo sin tid før den kommer... Jeje, noe skal man jo drages med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De kan være veldig raske de, skal jeg si deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 De kan være veldig raske de, skal jeg si deg. Joda, men selv tre dager føles lenge når man venter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Joda, men selv tre dager føles lenge når man venter. Og innen tre dager har du glemt den gamle musen. I alle fall om du bruker den like hyppig som meg. Desto større opplevelse med den nye =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Og innen tre dager har du glemt den gamle musen. I alle fall om du bruker den like hyppig som meg. Desto større opplevelse med den nye =) Den nye jeg har bestilt er jo den samme som den gamle. Den jeg bruker nå er bare en nødløsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Burleføtter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Den nye jeg har bestilt er jo den samme som den gamle. Den jeg bruker nå er bare en nødløsning. Kan jeg klandres for å tenke koffert om denne tråden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter overskriften å dømme, var jeg sikker på det stod noe heeeelt annet i dette innlegget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Burleføtter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Etter overskriften å dømme, var jeg sikker på det stod noe heeeelt annet i dette innlegget Jeg begynte å lure hva som hadde skjedd henne. Etterpå tenkte jeg det var en mann som skrev... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Den nye jeg har bestilt er jo den samme som den gamle. Den jeg bruker nå er bare en nødløsning. Skjønte jo det? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg begynte å lure hva som hadde skjedd henne. Etterpå tenkte jeg det var en mann som skrev... ...slutt med dama kanskje? hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Etter overskriften å dømme, var jeg sikker på det stod noe heeeelt annet i dette innlegget Fnis. Slutt å tenke koffert hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Kan jeg klandres for å tenke koffert om denne tråden? Ja, fysj. Gå og vask hjernen med Vanish. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fnis. Slutt å tenke koffert hele tiden. *Prøver hardt å ikke tenke koffert* Nei...det går ikke! He he =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.