Gå til innhold

Begynner å lure..

Gjest merkelig123

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig123

La si oss du opplever denne situasjonen: du har vært hos partneren din i helgen, før dere skal hjem til deg, og din partnet skal overnatte til mandags morgen, så stikker dere innom et sted og spiser og har det trivelig. Har god tid. Dere kjører hjem til deg, og 5 sekunder før dere kommer hjem til deg så sier partneren din: Oj, jeg tror jeg glemte å slå av kaffetrakteren, jeg..Du svarer: Hmm.,.er ikke det litt rart å komme på det akkurat nå da? Partneren din sier: Nei, jeg kjente min kaffeånde akkyrat nå siden jeg drakk kaffe istad når jeg spiste, og da kom jeg på det.

Jeg tenker: her er det noe muffins. Dette stemmer ikke. Uansett hva. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette hadde vært meg og samboer, så hadde jeg ikke hatt noen grunn til å tvile på ham.

Men du har muligens en helt annen erfaring i bunn som tilsier at du ikke kan stole på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det må ligge mye mer i denne skepsisen enn denne ene tingen. Jeg ville _aldri_ tenkt noe på dette dersom jeg ellers var trygg på partneren og at han ville dette forholdet like mye som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at man må være kvinne for å greie å tolke en slik hverdagslig greie til å være noe mistenksomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...at man må være kvinne for å greie å tolke en slik hverdagslig greie til å være noe mistenksomt.

Godt poeng :-)

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...hva jeg hadde trodd? At han var like distre som meg selv!

Har kjørt en del km for å sjekke kaffetrakteren sjøl, da...

...Men, drar'n aleine for å sjekke, og IKKE kommer tilbake, så kan du jo sikkert ane ugler i mosen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest never trust a Moccamaster

Jeg er enig med deg.

En kan aldri stole på menn og kaffetraktere!

Det var tilfeldigvis ikke en Moccamaster. De er verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

Hvis jeg er litt sliten og bare vil legge meg: At det var litt dumt at han ikke kom på dette tidligere så vi må snu, men sier ingen ting om dette. Tilbyr meg å bli med. Gleder meg til han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Jeg tenker at du er en smule paranoid.

Tenkte akkurat det samme. Og at jeg egentlig ikke gadd å svare. Paranoide og sjalu kvinnfolk er jeg så lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Av dette innlegget kan jeg fastslå to ting:

1. Du er jente.

2. Du er en ikke helt god jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, dessverre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..jeg tenker at hvis du virkelig tror det er noe muffens (ikke muffins) pga det der, så kan du ikke være helt god.

Hva i alle dager tror du er muffens her da??

Ikke lag problemer. *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...