Gjest merkelig123 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 La si oss du opplever denne situasjonen: du har vært hos partneren din i helgen, før dere skal hjem til deg, og din partnet skal overnatte til mandags morgen, så stikker dere innom et sted og spiser og har det trivelig. Har god tid. Dere kjører hjem til deg, og 5 sekunder før dere kommer hjem til deg så sier partneren din: Oj, jeg tror jeg glemte å slå av kaffetrakteren, jeg..Du svarer: Hmm.,.er ikke det litt rart å komme på det akkurat nå da? Partneren din sier: Nei, jeg kjente min kaffeånde akkyrat nå siden jeg drakk kaffe istad når jeg spiste, og da kom jeg på det. Jeg tenker: her er det noe muffins. Dette stemmer ikke. Uansett hva. Hva tenker du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvis dette hadde vært meg og samboer, så hadde jeg ikke hatt noen grunn til å tvile på ham. Men du har muligens en helt annen erfaring i bunn som tilsier at du ikke kan stole på ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor tror du han lyver om dette? Hvis det var min partner så hadde jeg stolt på ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tenker at du er overhysterisk mistenksom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tenker at det må ligge mye mer i denne skepsisen enn denne ene tingen. Jeg ville _aldri_ tenkt noe på dette dersom jeg ellers var trygg på partneren og at han ville dette forholdet like mye som meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ...at man må være kvinne for å greie å tolke en slik hverdagslig greie til å være noe mistenksomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ...at man må være kvinne for å greie å tolke en slik hverdagslig greie til å være noe mistenksomt. Godt poeng :-) ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Da hadde jeg bare sagt - vi snur og sjekker, greit? Hva er så rart med det???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feil ord tror jeg Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er det noe muffins? Fniiiiz......Hihihi..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er det noe muffins? Fniiiiz......Hihihi..... Jeg greide å la vær jeg....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Eh...hva jeg hadde trodd? At han var like distre som meg selv! Har kjørt en del km for å sjekke kaffetrakteren sjøl, da... ...Men, drar'n aleine for å sjekke, og IKKE kommer tilbake, så kan du jo sikkert ane ugler i mosen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest never trust a Moccamaster Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg er enig med deg. En kan aldri stole på menn og kaffetraktere! Det var tilfeldigvis ikke en Moccamaster. De er verst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her er det noe muffins? Fniiiiz......Hihihi..... Kaffe og muffins passer da bra..?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tenker at du er en smule paranoid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvis jeg er litt sliten og bare vil legge meg: At det var litt dumt at han ikke kom på dette tidligere så vi må snu, men sier ingen ting om dette. Tilbyr meg å bli med. Gleder meg til han kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tenker at du er en smule paranoid. Tenkte akkurat det samme. Og at jeg egentlig ikke gadd å svare. Paranoide og sjalu kvinnfolk er jeg så lei av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Av dette innlegget kan jeg fastslå to ting: 1. Du er jente. 2. Du er en ikke helt god jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ...at man må være kvinne for å greie å tolke en slik hverdagslig greie til å være noe mistenksomt. Uff, ja, dessverre..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Høh? Og ellers har vi det bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Eh..jeg tenker at hvis du virkelig tror det er noe muffens (ikke muffins) pga det der, så kan du ikke være helt god. Hva i alle dager tror du er muffens her da?? Ikke lag problemer. *stønn* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.