Gå til innhold

snoopy snoopy snoopy snoopy


marlenexxx27

Anbefalte innlegg

marlenexxx27

Hvorfor spør du om de samme tingene om og om igjen?

Hjelper alle svarene deg på noe vis?

På den ene siden må du jo få noe ut av det å være her siden du jo fortsatt er her. På den andre siden virker det som at du ikke makter å ta til deg noe av det folk skriver til deg. Du bare banker banker banker banker på de samme problemstillingene...

Her er mitt synspunkt: når du ikke bare TROR at alle prater om deg, men også HØRER det, så er du mest sannsynlig hallusinert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scarlett_78

Å... så jeg kan plutselig begynne å høre stemmer eller noe jeg da?

Skrev du ikke i ditt forrige innlegg at menneskene rundt deg snakker om deg...?

Da må du jo høre stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Skrev du ikke i ditt forrige innlegg at menneskene rundt deg snakker om deg...?

Da må du jo høre stemmer?

Nei, for det er lyder/stemmer som allerede er der. De blir bare forvrengt.

Det jeg mente med stemmer var noe som kom fra intet (altså tanker som er så forsterket i mitt hode at de høres ut som stemmer).

Det er jeg pissredd for å få... ligger å tenker på det hver gang jeg legger meg... tenk om jeg begynner å høre stemmer nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Nei, for det er lyder/stemmer som allerede er der. De blir bare forvrengt.

Det jeg mente med stemmer var noe som kom fra intet (altså tanker som er så forsterket i mitt hode at de høres ut som stemmer).

Det er jeg pissredd for å få... ligger å tenker på det hver gang jeg legger meg... tenk om jeg begynner å høre stemmer nå da...

Dette er en misforståelse: "Jeg leter etter en pus" blir tolket som "jeg leter etter en lus".

OK?

Dette er en hallusinasjon: "Jeg tror jeg kjøper en pakke lettmelt i stedet for ekstra lett" blir tolket som "Han fyren der borte er en tidligere generalmajor som nå er en psykopatisk morder... nå kommer han og myrker oss!!!"

God dag, mann!

Økseskaft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Dette er en misforståelse: "Jeg leter etter en pus" blir tolket som "jeg leter etter en lus".

OK?

Dette er en hallusinasjon: "Jeg tror jeg kjøper en pakke lettmelt i stedet for ekstra lett" blir tolket som "Han fyren der borte er en tidligere generalmajor som nå er en psykopatisk morder... nå kommer han og myrker oss!!!"

God dag, mann!

Økseskaft!

Samme for meg hva du kaller det. Andre som har greie på dette ville likevel kallt det noe annet.

Desutten "hallisunerer" jeg ikke all tiden jeg er ute blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...