Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

I de siste månedene her inne så har destruktive innlegg i forum hvor mange av deltakerne er lagt mer følsomme enn de fleste på Åpent, blitt ignorert - til tross for endeløse rop til webmaster om å slette. Så plutselig kommer han og sletter en tråd som ikke er annet enn en idiottråd. Joda - webmaster bruker nok skjønn, men det er ikke alltid like åpenbart hva slags skjønn det er :-)

"..................................."

Ja, det er ganske utrolig. Sårende pisspreik får stå mens krangling mellom folk som tåler det blir slettet.

Nå kan selvsagt webbis si at hun jo ikke kan vite hvem som tåler hva, noe korrekt er i mange situasjoner, men ikke når det er du og Kahn som står for kranglinga.

I så fall er det noen som ikke har fulgt med i timen.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

26

• Prozak

22

• flisa

16

• ShitDiddelyDo

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Latterlig å slette en tråd hvor samtlige som deltar tåler en støyt. Mye i den tråden var saklig.

Det må gå an av webbis å bruke litt skjønn.

Pøh, jeg hadde slettet den selv, om jeg hadde hatt muligheten. Det var ikke mye å være stolt av i den strengen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøh, jeg hadde slettet den selv, om jeg hadde hatt muligheten. Det var ikke mye å være stolt av i den strengen.

Det forstår jeg godt, men for min del er det irriterende å få slettet noe som sjarmerte så mange kvinnelige dolere i senk. :)

Skrevet

Ja, det er ganske utrolig. Sårende pisspreik får stå mens krangling mellom folk som tåler det blir slettet.

Nå kan selvsagt webbis si at hun jo ikke kan vite hvem som tåler hva, noe korrekt er i mange situasjoner, men ikke når det er du og Kahn som står for kranglinga.

I så fall er det noen som ikke har fulgt med i timen.

I tillegg er det en forskjell på et forum ved navn "Åpent" og et ved navn "Psykiatri". Det sier seg selv at toleransegrensen for hva som skrives må være forskjellig.

"................................."

Skrevet

Ja det var jo helt typisk at hele tråden ble slettet. Hadde skrevet et svar til kahn også, aner ikke om han fikk det jeg..

Trodde man kunne diskutere politikk her inne, men om folk avskyr hverandre så intenst her så er det kanskje ikke så rart at det ender med personangrep;) Synd er det ihvertfall:/

Hm blir kanskje sensurert nå, men drister meg til å se at jeg synes jödene alltid (altså etter krigen) har blitt positivt omtalt og respektert i norge. Jeg jeg stor respekt for en folkegruppe som har klart å overleve til tross for forfölgelse. Men jeg synes krig og urettferdighet er galt uansett. Og i en krig finnes det alltid to parter.

"men drister meg til å se at jeg synes jödene alltid (altså etter krigen) har blitt positivt omtalt og respektert i norge."

Det var nok mens vi hadde Jens Chr. Hauge som forsvarsminister og Håkon Lie holdt kommunistene i øra. Vi så et paradigmeskifte, både i politiske miljøer såvel som i media og presse på 70-tallet, og dette ble ikke bra for Israel.

Idag må det sies å ha fått så stor slagside til venstre at det snart står på hodet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I tillegg er det en forskjell på et forum ved navn "Åpent" og et ved navn "Psykiatri". Det sier seg selv at toleransegrensen for hva som skrives må være forskjellig.

Og åpenbart Adopsjon. Der inne herjer det så vidt jeg har fått meg et Texas på nivå med hva tilfellet tidligere i det gamle vesten. :)

Skrevet

Jeg skrev ikke piss. Ikke Laguna heller. Ei heller Shave My Poodle.

At Prozak og Kahn krangler er ikke noe nytt. Det gjør de i alle tråder.

Jeg syns dere skrev tull, at dere kaller en som har valgt side i Midt-Østenkonflikten for fanatiker er å ikke gidde å finne ut særlig mye om saken.

JO, han er veldig opptatt av den saken, til tider enerverende opptatt av den - men jeg syns ikke han er fanatisk. Jeg kjenner mange som deler hans syn fultl og helt og de er ikke fanatiske de heller. Det er mange der ute...selv om det her på DOL ser ut som om det er en raritet å være Israelvenn.

Klarte det er teit å begynne å krangle i milevis med Prozak - det kommer det jo ikke noe godt ut av - det bare lukter testosteron.

Jeg har enda til gode å se en tråd her om Midt-Østen som ikke ender i pisspreik. Det er synd, for det er et tema som veldig mange sier de har en mening om, ja de har sågår kraftige meninger, -helt til de skal peke ut hvor Israel ligger på kartet el. :-)

Jeg innrømmer i alle fall at jeg ikke vet nok, og derfor kunne det helle rikek ramle meg inn i å kalle noe fanatiske om jeg visste at de hadde vært levende opptatt av saken i 30 år og visste 100 ganger mer enn meg. At noen på grunn av sin kunnskap eller forståelse av historien har valgt side, det syns jeg heller er modig.

Nå har han ikke (gubben min altså) ellers vært spesielt redd for å skille seg ut heller da.

(Nå sletter de vel denne tråden også - for kjerringa iler til å forsvarer sin rabiate gubbe) hehe

Skrevet

Nå er jeg personlig passifist, men hadde jeg hørt en person si noe slikt, så er det nesten så jeg hadde hatt lyst å måke vedkommende ned.

Men det er jo en god del løsrevent idioti rundt omkring, som ikke nødvendigvis er representativt for en betydelig del av samfunnet. Men som sagt - jeg nekter ikke på at ting eksisterer selv om jeg ikke har erfart dem selv.

"................................"

"Nå er jeg personlig passifist, men hadde jeg hørt en person si noe slikt, så er det nesten så jeg hadde hatt lyst å måke vedkommende ned."

I rest my case!

Skrevet

Og åpenbart Adopsjon. Der inne herjer det så vidt jeg har fått meg et Texas på nivå med hva tilfellet tidligere i det gamle vesten. :)

Og det er helt utrolig. Man skulle tro at "adposjon" ikke var noe som tiltrakk psykotiske drittsekker?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og det er helt utrolig. Man skulle tro at "adposjon" ikke var noe som tiltrakk psykotiske drittsekker?

Hehe, man skulle tro det.

Men det er jo et forum for spesielt interesserte. For alt jeg vet er det like ille på forum for inkontinens. :)

Skrevet

Ja, det er rart det er de der inne som har fått en sånn klegg. Det er forunderlig.

Skrevet

Jeg syns dere skrev tull, at dere kaller en som har valgt side i Midt-Østenkonflikten for fanatiker er å ikke gidde å finne ut særlig mye om saken.

JO, han er veldig opptatt av den saken, til tider enerverende opptatt av den - men jeg syns ikke han er fanatisk. Jeg kjenner mange som deler hans syn fultl og helt og de er ikke fanatiske de heller. Det er mange der ute...selv om det her på DOL ser ut som om det er en raritet å være Israelvenn.

Klarte det er teit å begynne å krangle i milevis med Prozak - det kommer det jo ikke noe godt ut av - det bare lukter testosteron.

Jeg har enda til gode å se en tråd her om Midt-Østen som ikke ender i pisspreik. Det er synd, for det er et tema som veldig mange sier de har en mening om, ja de har sågår kraftige meninger, -helt til de skal peke ut hvor Israel ligger på kartet el. :-)

Jeg innrømmer i alle fall at jeg ikke vet nok, og derfor kunne det helle rikek ramle meg inn i å kalle noe fanatiske om jeg visste at de hadde vært levende opptatt av saken i 30 år og visste 100 ganger mer enn meg. At noen på grunn av sin kunnskap eller forståelse av historien har valgt side, det syns jeg heller er modig.

Nå har han ikke (gubben min altså) ellers vært spesielt redd for å skille seg ut heller da.

(Nå sletter de vel denne tråden også - for kjerringa iler til å forsvarer sin rabiate gubbe) hehe

Dette er ikke sletteverdig, tror jeg. Men det ER forskjell på å være opptatt av en sak, og å ensidig lyse all verdens eder og forbannelse over alt som har med den andre siden å gjøre. Synes jeg. Men det er ikke noe å diskutere her - det er snakk om forskjell i oppfatninger.

Her var det dessuten oppløp til saklig og behersket debatt om emnet, noe som er en forfriskende variasjon :-)

".................................."

Skrevet

Hehe, man skulle tro det.

Men det er jo et forum for spesielt interesserte. For alt jeg vet er det like ille på forum for inkontinens. :)

Heh-heh...meget mulig :-)

(uten at jeg nødvendigvis er helt enig i at "inkontinens" er en interesse :-)

"..............................."

Skrevet

"Nå er jeg personlig passifist, men hadde jeg hørt en person si noe slikt, så er det nesten så jeg hadde hatt lyst å måke vedkommende ned."

I rest my case!

Begynner du her også? Hva i all verden var det du klarte å henge deg opp i der?

Skrevet

Begynner du her også? Hva i all verden var det du klarte å henge deg opp i der?

Nå må du være HYSJ! Dette er MIN tråd

Skrevet

Nå må du være HYSJ! Dette er MIN tråd

Det var det jeg også forsøkte å gå ut i fra. Men var det jeg som kom med en usaklig kommentar nå?

"....................................."

Skrevet

Det var det jeg også forsøkte å gå ut i fra. Men var det jeg som kom med en usaklig kommentar nå?

"....................................."

Du er like "god".

Skrevet

Du er like "god".

Nåja. Men i dette tilfellet gjorde jeg jo ingenting annet enn å spørre om en forklaring på en usaklig kommentar. Og det må man kunne gjøre. Hadde du villet ha tråden ren, burde du bedt Kahn om å slutte med tullpratet, og ikke meg når jeg stillte meg spørrende til det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kaller ikke de som velger side i midtøstenkonflikten for fanatiske. Jeg kaller en som hele tiden spyr eder og galle mot absolutt alle som ikke mener det samme som han, og som insinuerer at de som ikke er enige med han nærmest støttet jødeutrydningen under krigen, og i hvert fall at de må være mindre intelligente, for fanatiske.

Du så hovedinnlegget du også, du så hvordan han svarte oss som skrev noe, og du har sett tusenvis av lignende innlegg her på dol.

Tviler ikke på at både Kahn og Sør og Morsk er mye mer enn det vi leser her, men det er vanskelig å basere seg på noe annet når det vi leser her er alt vi har å forholde oss til.

Sånn er det vel med de fleste av oss som skriver her. Vi ser bare en svært liten del av folk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kaller ikke de som velger side i midtøstenkonflikten for fanatiske. Jeg kaller en som hele tiden spyr eder og galle mot absolutt alle som ikke mener det samme som han, og som insinuerer at de som ikke er enige med han nærmest støttet jødeutrydningen under krigen, og i hvert fall at de må være mindre intelligente, for fanatiske.

Du så hovedinnlegget du også, du så hvordan han svarte oss som skrev noe, og du har sett tusenvis av lignende innlegg her på dol.

Tviler ikke på at både Kahn og Sør og Morsk er mye mer enn det vi leser her, men det er vanskelig å basere seg på noe annet når det vi leser her er alt vi har å forholde oss til.

Sånn er det vel med de fleste av oss som skriver her. Vi ser bare en svært liten del av folk.

...for fanatiske = for en fanatiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...