stjernestøv Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Noen som har sett den på netflix? Det var jo helt forferdelig og den moren var en god mor og gjorde alt for datteren som var syk. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Har ikke sett den, men skal sjekke den ut i morgen. Nå skal jeg snart sove. 0 Siter
Lady HM Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar stjernestøv skrev (5 timer siden): Noen som har sett den på netflix? Det var jo helt forferdelig og den moren var en god mor og gjorde alt for datteren som var syk. Jeg så den nå, etter at jeg leste innlegget ditt. Reagerer sterkt på at dette tydeligvis er en slags praksis i USA, ref familiene som snakket på slutten der! USA har bare blitt helt fucka, og jeg skjønner ikke at de ikke snart kan få noen voksne til å styre det landet! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. februar Forfatter Skrevet 26. februar Lady HM skrev (7 timer siden): Jeg så den nå, etter at jeg leste innlegget ditt. Reagerer sterkt på at dette tydeligvis er en slags praksis i USA, ref familiene som snakket på slutten der! USA har bare blitt helt fucka, og jeg skjønner ikke at de ikke snart kan få noen voksne til å styre det landet! Ja det er ganske fucka og de styrer ikke landet rett, de som virkelig trenger det får ikke hjelp og de som er gode foreldre får svi. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Virker som det nesten er tilfeldig hvem som får rett hjelp og ikke i systemet. I Gabriel Fernandez saken så overså systemet tydelige tegn på mishandling, mens i denne saken så de mishandling hvor det ikke var det. Tragisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. februar Forfatter Skrevet 26. februar Glitter skrev (28 minutter siden): Virker som det nesten er tilfeldig hvem som får rett hjelp og ikke i systemet. I Gabriel Fernandez saken så overså systemet tydelige tegn på mishandling, mens i denne saken så de mishandling hvor det ikke var det. Tragisk. Ja det er tragisk det hele, merkelig at det er sånn der borte. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja det er tragisk det hele, merkelig at det er sånn der borte. Ja.. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.