Gå til innhold

Håper noen vet noen arme råd.


Katty2

Anbefalte innlegg

Ja dette innlegget går kanskje isammen med noe av alt jeg har skrevet før men alt gåt på det samme,har hatt en flott periode nå ca 2ukers tid men nå kjenner jeg det sliter på igjen:(Får ikke sove,anfallene 2ganer daglig ca og en kjempesnill samboer som anfallene går ut over og jeg hele tiden må ha dårlig samvittighet ovenfor etter alle anfallene selv om jeg ikke vet hva jeg har sagt eller gjort bare delvis,jeg blir gal vet ikke hva jeg skal gjøre?:(Har så vondt inni meg at jeg vil bare legge meg ned å forfalle nesten.Tenker på alt det gale jeg gjør mot folk når jeg sutrer å skjeller dem ut i disse anfallene mine og alt går ut over de jeg husker jo ikke så mye men vet jeg har gjort noe galt:(Klarer ikke alt dette mer nå snart,lege meg her å lege meg der det er en time det så er det ut igjen å det samme anfallene og samme livet videre uff nei:(Sorry langt innlegg måtte bare ut,håper dere ikke har noe imot det kanskje dere vet noe som er bra?

Takker dere alle for alle svar jeg har fått opp gjennom tiden det hjelper å jeg prøver hjelpe igjen så godt jeg kan.

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...