Gå til innhold

bulimi-tenner


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Gjest koma

Dette er kanskje feil forum, men prøver meg likevel.

Jeg er så redd for at tennene mine skal bli ødelagt pga bulimien. Passer på å skylle munnen godt med vann og tannkrem etter oppkast. Pusser ikke rett etterpå.

Det jeg lurer på er om det hjelper å suge på en kalktablett etterpå?Har fått for meg at det er lurt, at det kan nøytralisere syren, og kanskje tilføre kalk til tennene?

Er det forresten noe som hjelper mot opphovnet ansikt og sprukne blodkar i øynene?

Føler meg ekkel og stygg,ja..*sint på meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Kanskje tannlegen din kan svare deg på dette hvis du forklarer situasjonen din som du gjør her?

Ville tro at de gjerne vet mer enn en vanlig lege når det gjelder dette...

Lykke til ihvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koma

Kanskje tannlegen din kan svare deg på dette hvis du forklarer situasjonen din som du gjør her?

Ville tro at de gjerne vet mer enn en vanlig lege når det gjelder dette...

Lykke til ihvertfall ;-)

Ja...hadde det ikke vært for at tannlegen min er en slektning av meg, som ikke vet at jeg har bulimi...litt vanskelig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...