Gjest grøsset i går Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Den var skikkelig grøssete! Men jeg liker ikke at den ikke hadde en slutt...... Hva synes du om filmen? Kommer det en toer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg syns den var kjempeskummel, så den på kino. Men jeg har glemt slutten.. Den japanesiske(?)/orginal versjonen er visst mye verre. Forhåpentligvis kommer det ikke noe toer. De sjeldent særlig bra.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er det den med hun Buffy-dama? Den var ganske morsom. Jeg tror toeren har kommet allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss seventy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Likte ikke filmen i det hele tatt. Hadde trodd den skulle være skummel som the ring filmene, derfor satt jeg i spenning og ventet, men den var jo bare dårlig og tam.. Ikke noe der som var skikkelig grøssete syntes jeg. Fikk liksom følelse av at det var en dårlig etterlikning av the ring filmene. Vet ikke hvem av dem som kom først jeg. Dårlig, og hun Buffy dama er jo så dårlig skuespiller og da, så det trakk ned også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg syns den var kjempeskummel, så den på kino. Men jeg har glemt slutten.. Den japanesiske(?)/orginal versjonen er visst mye verre. Forhåpentligvis kommer det ikke noe toer. De sjeldent særlig bra.. Japanske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg syns den var kjempeskummel, så den på kino. Men jeg har glemt slutten.. Den japanesiske(?)/orginal versjonen er visst mye verre. Forhåpentligvis kommer det ikke noe toer. De sjeldent særlig bra.. Den er verken japanesisk eller japansk... Koreansk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Den er verken japanesisk eller japansk... Koreansk! Okei..det var det vel kanskje ja. He he Jeg har ikke sett den selv shø. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Okei..det var det vel kanskje ja. He he Jeg har ikke sett den selv shø. =) Nei, ikke jeg heller. Tør ikke! *pyse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.