Gå til innhold

Hvorfor vil DVD spilleren...

laguna1365380434

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Bare spille enkelte filmer, mens den nekter å spille andre?

Grr! Kjøpt flere helt nye filmer, og de spiller den helt konsekvent en halvtime av før den gir opp..!

Mens gamle møkkafilmer med hakk, DET har den ingen problemer med..

Det er egentlig en PS2..

Hvorfor oppfører den seg sånn mot meg tro?

Når den begynner sånn, er det bare å kaste, eller kan man fikse? (i mitt tilfelle ringe noen som kan fikse)

Jeg har sett halvparten av Spun, og halvparten av "et håll i mitt hjarta" og jeg vil gjerne vite hvordan det gikk!

Noen med råd mot vrange spillere?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest josefine 1

Har du kjøpt DVD spiller som spiller alle type filmer da ?

Hører de snakker om at det er viktig.

Vi kjøpte oss en Phillips DVD/VHS spiller ifjor, noen ganger er DVD spilleren sååååå vrang, vi må slå den av flere ganger før vi endelig kommer fram til korrekt meny-valg.

Så vi er egentlig skuffet over hele maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Sånn har vær PS2 vært også. Den er i det hele tatt svært selektiv. Men den er veldig godt brukt etterhvert, og må sikkert skiftes ut noen deler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Har du kjøpt DVD spiller som spiller alle type filmer da ?

Hører de snakker om at det er viktig.

Vi kjøpte oss en Phillips DVD/VHS spiller ifjor, noen ganger er DVD spilleren sååååå vrang, vi må slå den av flere ganger før vi endelig kommer fram til korrekt meny-valg.

Så vi er egentlig skuffet over hele maskinen.

Den SKAL kunne det, og den gjorde det før..

Nå blir den bare stående og skurre, og derreter fortelle oss at den er "unable to read disc..)

Skuffet jeg og! Kan ikke fri meg for å tenke at VHS systemet i det minste var mer solid enn hele DVD røkleriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Sånn har vær PS2 vært også. Den er i det hele tatt svært selektiv. Men den er veldig godt brukt etterhvert, og må sikkert skiftes ut noen deler på.

Ja, vi må sikkert reparere på den..Og det kan jo ikke jeg....

Egentlig er det litt luksusproblem og, for jeg har en spiller til..Men den bruker jeg til CDspilling..(God lyd!)..Og skal bruke den, DA må jeg omøblere da..Og det blir stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rød og Hvid

Vask den i håndvarmt vann og zalo, skyll godt og tørk. Mange av mine var slik og de fleste ble bra. Jeg tror det er et belegg av noe på mange av de. Det ser ut som brede striper av et tynt lag fett som er på de når de er nye.

Selvsagt kan spilleren være defekt.

Det er gunstig å kjøpe en stuespiller til kr 700 enn lige å sende inn til reparasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Den SKAL kunne det, og den gjorde det før..

Nå blir den bare stående og skurre, og derreter fortelle oss at den er "unable to read disc..)

Skuffet jeg og! Kan ikke fri meg for å tenke at VHS systemet i det minste var mer solid enn hele DVD røkleriet..

VHS mer slitesterkt? Har'u aldri opplevd båndspaghetti i videospilleren, eller???

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Vask den i håndvarmt vann og zalo, skyll godt og tørk. Mange av mine var slik og de fleste ble bra. Jeg tror det er et belegg av noe på mange av de. Det ser ut som brede striper av et tynt lag fett som er på de når de er nye.

Selvsagt kan spilleren være defekt.

Det er gunstig å kjøpe en stuespiller til kr 700 enn lige å sende inn til reparasjon.

Takk! Det skal jeg prøve! Det er jo de nye den ikke liker..:-)

Hvis ikke får jeg bare ominrede, jeg har en spiller til, men den bruker jeg til å spille Cder på..Så det er egentlig litt luksusproblem..

Men det hadde vært veldig greit om tipset ditt funket..Så slapp jeg ominredningsstress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

VHS mer slitesterkt? Har'u aldri opplevd båndspaghetti i videospilleren, eller???

;)

Næh..Ikke mye..Eller kanskje jeg bare er nostalgisk og derfor husker ting i ett flatternde lys..?

Jeg mener nemlig å huske at ALLE VHSer lot seg fikse med med en femtiøring og litt oppstram..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rød og Hvid

Hvis ikke får jeg bare ominrede, jeg har en spiller til, men den bruker jeg til å spille Cder på..Så det er egentlig litt luksusproblem..

Men det hadde vært veldig greit om tipset ditt funket..Så slapp jeg ominredningsstress!

I følge min samboer er LED-lasere ganske følsom for slikt, tynt lag fett reflekterer/bryter lit av laserstrålen som bare har en veldig kort brennvidde og er veldig svak.

Finger avtryk og ørsmå riper på langs av linjene forstyrrer kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Næh..Ikke mye..Eller kanskje jeg bare er nostalgisk og derfor husker ting i ett flatternde lys..?

Jeg mener nemlig å huske at ALLE VHSer lot seg fikse med med en femtiøring og litt oppstram..;)

Du har fortrengt virkeligheten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle liker heller ikke de nye så nå har minstemann fått den nye. Det kommer vist av at det er noen nye sperringer på de nye filmene fikk jeg forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Min gamle liker heller ikke de nye så nå har minstemann fått den nye. Det kommer vist av at det er noen nye sperringer på de nye filmene fikk jeg forklart.

Jeg får nok sette inn den nye, om ikke tipsene her virker..

Nå har typen stått opp, og kan medele at han vet at det dreier seg om en produksjonsfeil på PSen, og at den egentlig skulle røket før..

Han forklarte meg og at jeg kan spille alle gamle sorte DVDer, kanskje de sølvfargede, men aldri Cder eller de blå!?!

Faen, så komplisert alt skal være..! Skal jeg gå å sjekke farge på discene og nå da, liksom..?

Får heller ominnrede selvom det blir masete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rød og Hvid

Da vil jeg gå tilbake til butikken og få tilbake penger for filmen, det har forbrukerportalen skrevet om. En plate må kunne spilles på alle spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok sette inn den nye, om ikke tipsene her virker..

Nå har typen stått opp, og kan medele at han vet at det dreier seg om en produksjonsfeil på PSen, og at den egentlig skulle røket før..

Han forklarte meg og at jeg kan spille alle gamle sorte DVDer, kanskje de sølvfargede, men aldri Cder eller de blå!?!

Faen, så komplisert alt skal være..! Skal jeg gå å sjekke farge på discene og nå da, liksom..?

Får heller ominnrede selvom det blir masete!

Men i jøsse navn da, det var da litt av en forklaring. LOL.

Du må nok i gang med å ommøblere da ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg gå tilbake til butikken og få tilbake penger for filmen, det har forbrukerportalen skrevet om. En plate må kunne spilles på alle spillere.

Men det har skjedd alle de nye filmene. Men dvden er godt brukt da, den står på barnerommet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rød og Hvid

Men det har skjedd alle de nye filmene. Men dvden er godt brukt da, den står på barnerommet :o)

Jeg har sett en videospiller som ikke ville virke, og det luktet så godt lakris når man tok ut kassetten. Gjett hva 3-åringen hadde gjort?

Ut kom en bit vaffel, småpenger, det forsvundne garagekortet, en Pandalakris og litt tørr spaghetti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en videospiller som ikke ville virke, og det luktet så godt lakris når man tok ut kassetten. Gjett hva 3-åringen hadde gjort?

Ut kom en bit vaffel, småpenger, det forsvundne garagekortet, en Pandalakris og litt tørr spaghetti.

Den virker på gamle filmer da.

Jeg har også opplevd det med videospilleren da han var mindre. I min var det småbiler og små figurer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

En PS2 er ikke en DVD-spiller. Man kan se DVD på den, men den har langt igjen før den er en fullgod DVD-spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

En PS2 er ikke en DVD-spiller. Man kan se DVD på den, men den har langt igjen før den er en fullgod DVD-spiller.

tydeligvis..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...