Gå til innhold

Helsikes alt sammen!!!


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Hadde telefon atale med fastlegen min ang noen resepter jeg er fri for( fri for medisiner også...), men fordi fasttelefonen min ringte , måtte jeg ta den - var viktig den også....også fikk jeg ikke ringt telefonavtalen med fastlegen før 5 min over avtalt tid.Og da sa dama på legekontoret/resepsjonen at jeg ikke fik snakke med han , og før jeg fikk forklart hvorfor jeg var 5 min for seint ute, la hun på.Jeg ringte opp igjen og fikk snakket med ei anna dame og hun skulle sette meg på venting.Plutselig kom hun andre dama inn på linja igjen og sa at "det får da være måte på frekkhet" og at jeg burde se å holde meg til avtaler og at jeg fikk gjøre en ny avtale.Det at jeg mangler lamictal, xanor,sobril + en del andre ting, betydde jo lite for henne.Siden jeg kun går til psykolog, kan jeg ikke få resept derfra.Nå er jeg lyn,fuckings forbanna og har mest lyst til å hyle høyt.Pga oprasjonen for snart 3 uker siden kan jeg ike gjøre noe fysisk anstrengende for å få vekk sinnet heller.Satt på den nyeste til Alanis Morisette på fullt volum.Det hjelper litt...

Fatter ikke at sånne hurper har lov til å bli legesekretærer.Har møtt hun der mange gang før og alltid er hun like sur.Aldri et smil å få.Kanskje hun har problemer?I så fall burde hun sykemelde seg og få behandling...

ER SÅ FORBANNNNNNNNA!!!!

Beklager at jeg spyr ut alt dette her, men det letta litt på trykket....

Skal heldigvis til psykologen min om 2 timer.Da blir det nok litt bedre.Men godt at denne siden med dere og NHD er her.Takk og pris! ;)

*snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåpentligvis har du funnet en løsning nå:-)

Kjipt med surt kontorpersonell, men på vårt legekontor må man også ringe i den avtalte tiden eller vente til neste dag dersom man ikke er akutt syk. Spiller ingen rolle for dem hvorfor man ringer noen minutter for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt normalt ut det. Hvis du ikke ringer i telefontiden på offentlige kontorer eller til legen så er de allerede opptatte med andre brukere.

Og det verste jeg vet er kontorer hvor jeg har avtaler og hvor telefonen ringer hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...