Gå til innhold

sosiale problemer jeg ikke kommer ut av


Gjest ---nasse!

Anbefalte innlegg

Gjest ---nasse!

jeg har slitt med å få venner nå i mange år, og har flytta flere ganger i håp om at denne gangen går det bra.

men jeg er så elendig til å finne på ting å prate om. jeg prata med ei jeg bodde på kollektiv sammen med for et par måneder siden, og hun sa at det var så vanskelig å bli kjent med meg, fordi jeg fortalte så lite om meg selv.

men så skal jeg fortelle litt om meg selv da: jeg er 22 år, har aldri hatt kjæreste, har ingen nære venner, har veldig få venner som jeg treffer en sjelden gang, og som aldri spør meg lenger om jeg vil bli med på noe, det er bestandig jeg som må mase på de og spørre om jeg kan være med(men det gidder jeg nesten aldri lenger). det er barndomsvennene mine jeg mener her da, på de nye stedene jeg har flyttet til har jeg ikke fått noen varige venner. jeg har ikke bodd hos mamma og pappa på 4-5 år. de ble mindre og mindre interessert i å være sammen med med i løpet av ungdomsskolen, og etter at jeg flytta hjemmefra har det bare blitt verre og verre.

hvem er det som vil bli bedre kjent med meg da???

jeg prøver å være grei mot kolleger, klassekamerater, de jeg trener med og andre jeg treffer jevnlig, men det er ingen av dem som virker interessert i å bli kjent med meg utover å prate litt med meg.

men så har jeg så lite å bidra med i samtaler,siden jeg har så asosialt liv. alle andre forteller om det de gjorde med noen venner i helga eller på hytta i fjor, eller med dama/typen i forrige måned. men jeg har nesten ingen sånne fortellinger. jeg kan ikke dikte opp historier heller.

jeg føler liksom at jeg har skutt meg selv opp i et hjørne, eller malt meg selv på foten, eller hva slag uttrykk som er riktig å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest komisk

jeg føler liksom at jeg har skutt meg selv opp i et hjørne, eller malt meg selv på foten, eller hva slag uttrykk som er riktig å bruke.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magna

Det er vel ikke akkurat sosiale problemer du har.

Det inntrykket jeg får når du skriver er mer en beskrivelse av utrygghet og usikkerhet på deg selv. Du virker som en ungdom akkurat som mine unge (de er på din alder).

Det er ikke lett i den alderen din. Det er så mye en skal leve opp til.

Det virker som du trener og du har kolleger og venner som du synes du ikke har.

Egentlig så ligner du mer på meg da jeg var på din alder. Jeg hadde egentlig ingen. Jeg var veldig lite ute, og ungdomstiden husker jeg som helt annerledes enn den alle andre så ut til å ha.

Egentlig tror jeg ikke alle har det så forferdelig morsomt som de gir inntrykk av, heller....Men det er slik alle skal ha det....Og det skaper en mal som en på mange måter må leve opp til for å være vellykket.,ung!

Men jeg tror også at organisasjonslivet kan tilby deg noe. Der kan du treffe andre over tid som du kan utvikle vidre.

Noen unge er med i politikk, interesse organisasjoner og idrettslag. Der kan en treffe andre uten å ha vennskap som mål men en felles interesse.

Dette er ett forslag bare....

Hvis du føler at du treger mer hjelp for å komme ut av ett uføre psykisk så må du ta kontakt med lege og få henvisning til psykolog eller psykiatrisk poliklinikk.

Hilsen fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

jeg føler liksom at jeg har skutt meg selv opp i et hjørne, eller malt meg selv på foten, eller hva slag uttrykk som er riktig å bruke.

*LOL*

Og poenget med å kommentere det var??

Vedkommende ber om seriøse svar - er det virkelig nødvendig med slike kommentarer?

Tror du dette hjelper vedkommende? Nei, jeg tror nok ikke det..

Prøv og tenk litt før du legger ut innlegg.

Du er ikke mann/kvinne nok til å ha ditt eget nick engang..

Skjerpings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ----nasse!

Og poenget med å kommentere det var??

Vedkommende ber om seriøse svar - er det virkelig nødvendig med slike kommentarer?

Tror du dette hjelper vedkommende? Nei, jeg tror nok ikke det..

Prøv og tenk litt før du legger ut innlegg.

Du er ikke mann/kvinne nok til å ha ditt eget nick engang..

Skjerpings

det var igrunn et dårlig forsøk på å være morsom da jeg skreiv det da, så jeg tok meg ikke nær av den kommentaren. visste at jeg blanda uttrykka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

det var igrunn et dårlig forsøk på å være morsom da jeg skreiv det da, så jeg tok meg ikke nær av den kommentaren. visste at jeg blanda uttrykka.

Ok, men allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...