Gå til innhold

Foretningsideer.

Gjest musemoms

Anbefalte innlegg

Gjest musemoms

Du vil starte opp for deg selv.

Du har hus på 70 kvm. til rådighet på stor tomt og med garasje/uthus på 65 kvm.

Hva hadde du startet opp med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Du kunne starte med å bygge og pusse opp/holde ved like analoge orgler!

Tenk så koselig... i helgene kan dere sitte å jamme med hammond og moog og alt som er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musemoms

Du kunne starte med å bygge og pusse opp/holde ved like analoge orgler!

Tenk så koselig... i helgene kan dere sitte å jamme med hammond og moog og alt som er...

Høres koselig ut :)

Stedet er egnet til det ja, og noe så skjønt som orgelmusikk da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut :)

Stedet er egnet til det ja, og noe så skjønt som orgelmusikk da ;)

Nå er ikke et Hammondorgel akkurat sammenlignbart med et kirkeorgel :-)

(jeg vil ikke kalle vanlig bruk av hammondorgel for "orgelmusikk")

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musemoms

Nå er ikke et Hammondorgel akkurat sammenlignbart med et kirkeorgel :-)

(jeg vil ikke kalle vanlig bruk av hammondorgel for "orgelmusikk")

"...................................."

Nå har ikke jeg greie på de forskjellige jeg da, men så ordet "orgel".

Og orgel ER digg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg greie på de forskjellige jeg da, men så ordet "orgel".

Og orgel ER digg ;)

Orgel er rimelig mektig, ja. Kirkeorgel har en av de mest fantastiske lydbildene av alle instrumenter. Hammonorgel er mer et "rockeorgel" i praksis. Det var mye brukt på 60- og 70-tallet. Det er et mindre, elektrisk orgel, med en vifte som lager en kontinuerlig vibrerende lyd. Låter vanvittig fett i riktig sammenheng :-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært meg, og jeg hadde litt penger å spytte inn, ville jeg ha startet en koselig liten gårdsbarnehage, hvor jeg ville ha tilrettelagt lokalene slik at jeg kunne lagt vekt på mine interesser i de daglige aktivitetene - dvs. lære masse om naturen, samt å holde på med masse formings - og musikkaktiviteter.

Ute ville jeg hatt en liten kjøkkenhage der vi kunne dyrket grønnsaker osv, og i uthuset ville jeg ha hatt noen koselige dyr - noen sauer, kanskje en liten ponni og noen kaniner og evt andre dyr som ungene kunne vært med og ha ansvaret for.

Det ville jeg, en "arbeidsledig" førskolelærer/musikklærer, ha gjort! (Min drømmejobb, med andre ord!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musemoms

Hadde det vært meg, og jeg hadde litt penger å spytte inn, ville jeg ha startet en koselig liten gårdsbarnehage, hvor jeg ville ha tilrettelagt lokalene slik at jeg kunne lagt vekt på mine interesser i de daglige aktivitetene - dvs. lære masse om naturen, samt å holde på med masse formings - og musikkaktiviteter.

Ute ville jeg hatt en liten kjøkkenhage der vi kunne dyrket grønnsaker osv, og i uthuset ville jeg ha hatt noen koselige dyr - noen sauer, kanskje en liten ponni og noen kaniner og evt andre dyr som ungene kunne vært med og ha ansvaret for.

Det ville jeg, en "arbeidsledig" førskolelærer/musikklærer, ha gjort! (Min drømmejobb, med andre ord!)

Ja, det er unektelig en ide for dette stedet.

Har også tenkt på dette, men kvier meg litt fordi jeg ikke helt vet om det å jobbe med barn hele dagen er helt meg liksom.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...