Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Beutifulpeople heter de, og slipper bare inn pene mennesker. Før du blir medlem må du dokumentere at du er pen. Rikdom og sosial/samfunnsposisjon kan kompensere for utseeende. Det virker da riktig så sympatisk? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Man treffer likesinnede i alle fall ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det høres ut som verden. Bortsett fra at penger og status kanskje vanligvis teller mer. Det forbauser vel ingen at verden er en grunn, grunn plass? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Blir vel i samme gaten som mensa ville jeg tro. 0 Siter
Gjest Neida Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvor er dette stedet hen? Nettadresse/link? Kunne vært artig å sett litt mer hva dette gikk ut på - sånn bare for å være nysgjerrig 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hvor er dette stedet hen? Nettadresse/link? Kunne vært artig å sett litt mer hva dette gikk ut på - sånn bare for å være nysgjerrig Det er et dansk nettsted, men adressen har jeg glemt. De jeg tror det er, virker ikke. Kommer snart til Norge også. I mens dere venter kan dere prøve på en millionær: http://www.millionairematch.com 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er et så dustete konsept at det er nesten fristene å drive nett-terrorisme mot stedet :-) "..................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det høres ut som verden. Bortsett fra at penger og status kanskje vanligvis teller mer. Det forbauser vel ingen at verden er en grunn, grunn plass? Da tar vi oss en tur dit, Laguna ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke noen lager et lignende sjekkested for oss med penis størrelse XL. Tror jeg skal lage et sånt selv. Kalle det www.bigjimboes.no 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Da tar vi oss en tur dit, Laguna ) Får jeg bli med? Som en slags motvekt, liksom? Som den stygge andungen? :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg kan ikke forstå hvorfor ikke noen lager et lignende sjekkested for oss med penis størrelse XL. Tror jeg skal lage et sånt selv. Kalle det www.bigjimboes.no Hva med http://www.hunglikeahorse.no ? ".................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Får jeg bli med? Som en slags motvekt, liksom? Som den stygge andungen? :-) ".................................." Klart du kan. Motvekt til hva? Synes du jeg så så lekker ut da LOL, tenkte på å lage litt spetakkel med de pene menneskene jeg og der hadde laguna og jeg gjort oss, så du er hjertlig velkommen med ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hva med http://www.hunglikeahorse.no ? ".................................." Hadde dratt en del damar da, ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Klart du kan. Motvekt til hva? Synes du jeg så så lekker ut da LOL, tenkte på å lage litt spetakkel med de pene menneskene jeg og der hadde laguna og jeg gjort oss, så du er hjertlig velkommen med ) Jeg vil også være med. Vi mindre pene trenger all den motvekten vi kan få. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg vil også være med. Vi mindre pene trenger all den motvekten vi kan få. Du er også velkommen til å være med, jo flere jo bedre ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Hadde dratt en del damar da, ja. En del hopper, evt. ".............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Klart du kan. Motvekt til hva? Synes du jeg så så lekker ut da LOL, tenkte på å lage litt spetakkel med de pene menneskene jeg og der hadde laguna og jeg gjort oss, så du er hjertlig velkommen med ) Tja...uten at jeg har noen detaljkunnskaper, så syntes jeg da du ser riktig så pen ut :-) Jeg tar på meg "roben", og kliner godt på med mascara og eye-liner, så skal du se det blir motvekt til det aller meste. "...................................." 0 Siter
Gjest Rød og Hvid Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det er et så dustete konsept at det er nesten fristene å drive nett-terrorisme mot stedet :-) "..................................." Og i Norge er misunnelsen sterkere enn kønsdriften har jeg hørt. Det er forbudt å være pen, rik, intelligent, berømt og ambisiøs. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Du er også velkommen til å være med, jo flere jo bedre ;o) Hadde du ikke vært så fintfølende hadde du heller skrevet: Du er også velkommen til å være med. Jo styggere jo bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Tja...uten at jeg har noen detaljkunnskaper, så syntes jeg da du ser riktig så pen ut :-) Jeg tar på meg "roben", og kliner godt på med mascara og eye-liner, så skal du se det blir motvekt til det aller meste. "...................................." Jeg gleder meg til å se deg i roben med mascara *fniser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.