Gå til innhold

Et spørsmål om boxershorts

Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Om jeg hadde en boxer som var aldri så stor, tenk deg til eksempel en på størrelse med Hardangervidda... hvor mange ganger ville jeg klare å brette den slik at dens areal blir halvert?

Har prøvd med min nå nettopp... og jeg kom ikke høyere opp enn 4, før den ble seendes ut som en ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Akkurat det høres veldig kjent ut!

Men spiller jo ingen rolle... om jeg stryker på eksamen så får jeg ikke jobb, må ta en vaskejobb eller noe...

Gjør ikke meg noe det... å være en slave resten av livet liksom... (en slave er jo en som tvinges til et arbeid den ikke har lyst til)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Men spiller jo ingen rolle... om jeg stryker på eksamen så får jeg ikke jobb, må ta en vaskejobb eller noe...

Gjør ikke meg noe det... å være en slave resten av livet liksom... (en slave er jo en som tvinges til et arbeid den ikke har lyst til)...

Hvorfor tror du det?

Vaskejobb er vel ikke så ille det uansett??

Jeg kommer og til å stryke på eksamen hvis jeg ikke går å leser mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snoopy83

Hvorfor tror du det?

Vaskejobb er vel ikke så ille det uansett??

Jeg kommer og til å stryke på eksamen hvis jeg ikke går å leser mere...

Tror det blir helt forjævlig etter studiene uansett hva jeg ender opp med.

Men man MÅ jo, ellers blir du plassert i en stygg "leilighet" uten internett med narkomane, fylliker, kjeltringer og skrikende mennesker generelt...

Jeg har ikke noe imot slike altså, jeg skjønner at de har vært uheldige her i livet...

Men jeg hadde ikke holdt ut å bo sammen med dem.

Alle andre ville sett på meg som en av de, og. Så jeg ville ikke fått andre venner enn disse.

Jeg får jaggu skjerpe meg, ellers havner jeg i helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et papirark, samme hvor stort så er vel grensen for hvor mange ganger det kan brettes 6 eller 7, husker ikke helt. Trodde det var 6, men ser Annegunn sier tallet 7 så det er mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et papirark, samme hvor stort så er vel grensen for hvor mange ganger det kan brettes 6 eller 7, husker ikke helt. Trodde det var 6, men ser Annegunn sier tallet 7 så det er mulig jeg tar feil.

Det er 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...