laguna1365380434 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Er jo vel og bra på en mandagskveld.. Men fra hva slags stein har TV 2 klart å skremme frem alle de fire skrotingene i "lys og varme(!)alliansen i Fagerstrand? Jeg har fasktisk aldri sett maken! Og jeg har sett myye trash tv, og påfølgende mange usympatiske dimlinger.. Han Reidar duden må da være noe av det ekleste noen har fremvist? Eller er det noen verre der ute?:-o Han MÅ da bare få mye bank av tilfeldige etter dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva gjorde Reidar idag, da? Jeg har bare sett noen få episoder, for de virker ikke helt gode noen av dem, med unntak av noen veldig få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke sett det, men jeg er sikkert en verre skroting og dimling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.