Gjest m@ma78 Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Har regnet ut at jeg får ca 6000 kr i lån pr mnd. Har faste utgifter på ca 4000 i mnd på bil og forbrukslån = 2000 å leve for i mnd Bil må jeg ha pga å levere barn i bhage. Samboeren min tjener ikke så veldig bra, men akkurat over grensa slik at jeg ikke får noe forsørgerstipend. Har tenkt å begynne på skole, men tør ikke pga dette med økonomien. Går det an å få et "studielån" fra banken og evt utsette andre lån under skolegangen? 0 Siter
Gjest Kortina Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Kan du selge bilen og kjøpe en billigere bil med mindre avdrag i måneden? 0 Siter
tiliti Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Forsøk å kontakte kreditor for mindre fradrag i mnd. Dersom samboern tjener så mye at du ikke bare får nedsatt forsørgerstipend men det forsvinner helt vil jeg virkelig ikke mene at han tjener lite. 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Vil bare si at å skifte bil er uaktuelt. Skal pendle ca 10 mil pr dag og da må bilen være i såpass stand at den går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.