Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pimpi

Bare meg, masa hehe....

I dag har jeg tatt kontakt med Colosseum-klinikken!!! Jeg vil vente til sep/oktober slik at jeg ikke er "hemma" i sommer med tanke på bading ogslikt.

Spørsmål: Ser puppene fæle ut rett etter operasjonen-og i såfall hvor lenge ser de slik ut??

Jeg tenker på om de blir blå/gule/grønne- slik som blåmerker. I og med at huden blir strekkt.

Tenkte å bo hos en veninne de første dagene, slik at samboeren min ikke får se dem stygge. Han ska ha det ferdige resultatet!

Hva gjorde dere, lot dere mannen deres pleie dere eller ei veninne?

Mange spørsmål her, og mer blir det sikkert hehe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sirenia

Hei!

Jeg skal ta en operasjon nå i mai.. lurte litt på da siden du sa at man blir litt hemma.. kan jeg ikke bade og sånt etter smertene har gitt seg..?

Når d gjelder hvem som skal pleie meg, er det mannen min! Vi har ett barn, så jeg vil ikke være borte fra henne og..

Mannen min har satt seg inn i alt dette med silikon, og har ikke forventninger til det på den måten jeg har.. Han bare håper alt går bra.. han vet også om hvordan brystene kan se ut i begynnelsen, og alle risikoer med operasjon.

Er godt å ikke føle seg så alene med dette..;)

Har du fortalt dette til mange, eller er d bare mannen og venninna di som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244227
Del på andre sider

Mona Sørensen

Jeg la inn for to uker siden.

Jeg hadde et blåmerke på siden av hver pupp, der båndet til bhen går, altså på midjesiden, men i høyde med nedre del av puppen. Vanskelig å forklare. I tillegg hadde jeg en blåflekk mellom puppene. Den var ganske lys og svak og ble borte på tre-fire dager.

Blåflekkene på sidene er nå nesten helt borte, bare antydninger igjen.

Hvor hemmet du blir, kommer jo an på hvor du legger snittet. Jeg har under puppen og sårene er nå grodd, ca en cm med sårskorpe igjen på hver pupp.

Jeg har ingem smerter ved vanlig aktivitet, kjenner det om jeg trykker på dem og sånt.

Rett etter operasjonen ser puppene ut som om du har skikkelig melkespreng. Nå begynner mine å bli virkelig myke og fine og om enda to uker, regner jeg med at de skal være i form til at jeg skal kjøpe nye bher. Juhu!

Han jeg lever sammen med, har vært fasinert av puppene helt siden han hentet meg på klinikken. Han synes de er fine, en er litt redd for å ta på dem. Når han endelig turde å røre dem i det hele tatt, syntes han det kjentes ut som puppene mine i de periodene jeg har hatt ganske nyfødte barn. Faste og fine, men litt hardere enn ellers.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244293
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg var hjemme etter operasjonen. Mye bedre det enn å være hos noen andre.

Nei, de blir ikke blå/gule, MEN de er steinharde og vonde. + veldig høyt oppe.

Jeg synes faktisk at det tok godt over en mnd. før mye hadde gått seg til. To mnd. før de ble mye og "behagelige".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244338
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ta en operasjon nå i mai.. lurte litt på da siden du sa at man blir litt hemma.. kan jeg ikke bade og sånt etter smertene har gitt seg..?

Når d gjelder hvem som skal pleie meg, er det mannen min! Vi har ett barn, så jeg vil ikke være borte fra henne og..

Mannen min har satt seg inn i alt dette med silikon, og har ikke forventninger til det på den måten jeg har.. Han bare håper alt går bra.. han vet også om hvordan brystene kan se ut i begynnelsen, og alle risikoer med operasjon.

Jeg var på badeland 3 uker etter. Følte meg nok ikke så høy i hatten akkurat da, men man må jo venne seg til det.

MEN jeg klarte ikke å svømme. Ubehagelig å strekke ut armene på den måten + at man jo da bruker brystmusklene mye, og det fungerte ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244352
Del på andre sider

Gjest Sirenia

Jeg var på badeland 3 uker etter. Følte meg nok ikke så høy i hatten akkurat da, men man må jo venne seg til det.

MEN jeg klarte ikke å svømme. Ubehagelig å strekke ut armene på den måten + at man jo da bruker brystmusklene mye, og det fungerte ikke.

Jeg har operasjon nå i midten av mai..er jeg ikke ganske ok når vi kommer til juli måned da? Det går greit å ta seg en fest, leke med ungen og slike ting..?

Og hva med bading..?

Aner jo ikke hvor lang tid det tar før puppene blir mykere og i den rette str..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244379
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pimpi

Hei!

Ja, kun samboer og veninna som vet det. De som ser det på meg kan få et ærlig svar, men ser ikke vitsen i at det jeg gjør med min kropp skal anngå alle andre!!

Kanskje jeg bør holde meg hjemme, og la sambo passe på meg! Jeg tar ut 2uker ferie når dette skal skje, og det kunne nok vært noe om han også hadde gjort det!

Han spurte i går om det tar lang tid før vi kunne ha sex...? Hva med dere, ble det skikkelig rolig sex første gang eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244579
Del på andre sider

Jeg har operasjon nå i midten av mai..er jeg ikke ganske ok når vi kommer til juli måned da? Det går greit å ta seg en fest, leke med ungen og slike ting..?

Og hva med bading..?

Aner jo ikke hvor lang tid det tar før puppene blir mykere og i den rette str..

Det er 2 1/2 mnd. siden jeg gjorde det. Var på fjellet for en mnd. siden og stod slalom, langrenn og badet.

Var ikke 100% tilbake i langrennssporet (må jo ta i med stavene, og det fungerte ikke 100%, men helt greit)

Etter 1 1/2 mnd. var mesteparten ganske likt som i dag, så jeg tror mesteparten vil fungere helt OK:-)

Og om man ikke klarer å svømme langt eller ta i 100%, så spiller jo ikke det så stor rolle.

Det er fortsatt situasjoner hvor jeg kjenner at alt ikke er helt som før, men det hemmer meg jo ikke i hverdagen alikevel.

Det jeg er mest bekymret over er at arret synes veldig godt. Og det har ikke blitt helt riktig plassert. Dvs. at det er et par cm. under der brystet slutter. Altså nedenfor brystet. Og det liker jeg ikke i det hele tatt:-( Det hadde vært bedre om arret hadde kommet på undersiden av brystet.

Som et tips til deg ville jeg også blitt VELDIG enig med kirurgen før jeg la meg på operasjonsbordet. Jeg voknet nemlig med større bryster enn det vi hadde avtalt på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244590
Del på andre sider

Mona Sørensen

Ja, kun samboer og veninna som vet det. De som ser det på meg kan få et ærlig svar, men ser ikke vitsen i at det jeg gjør med min kropp skal anngå alle andre!!

Kanskje jeg bør holde meg hjemme, og la sambo passe på meg! Jeg tar ut 2uker ferie når dette skal skje, og det kunne nok vært noe om han også hadde gjort det!

Han spurte i går om det tar lang tid før vi kunne ha sex...? Hva med dere, ble det skikkelig rolig sex første gang eller?

Vi hadde sex etter seks dager. Det ble fryktelig rolig, ja.

Nå, etter to uker har vi hatt sex et par ganger til. Fortsatt ikke de store akrobatiske øvelsene, men det går seg vel til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244627
Del på andre sider

Gjest Pimpi

Det er 2 1/2 mnd. siden jeg gjorde det. Var på fjellet for en mnd. siden og stod slalom, langrenn og badet.

Var ikke 100% tilbake i langrennssporet (må jo ta i med stavene, og det fungerte ikke 100%, men helt greit)

Etter 1 1/2 mnd. var mesteparten ganske likt som i dag, så jeg tror mesteparten vil fungere helt OK:-)

Og om man ikke klarer å svømme langt eller ta i 100%, så spiller jo ikke det så stor rolle.

Det er fortsatt situasjoner hvor jeg kjenner at alt ikke er helt som før, men det hemmer meg jo ikke i hverdagen alikevel.

Det jeg er mest bekymret over er at arret synes veldig godt. Og det har ikke blitt helt riktig plassert. Dvs. at det er et par cm. under der brystet slutter. Altså nedenfor brystet. Og det liker jeg ikke i det hele tatt:-( Det hadde vært bedre om arret hadde kommet på undersiden av brystet.

Som et tips til deg ville jeg også blitt VELDIG enig med kirurgen før jeg la meg på operasjonsbordet. Jeg voknet nemlig med større bryster enn det vi hadde avtalt på forhånd.

Ja, jeg skal være sikker på at jeg får det som jeg vil-altså at han ikke legger større/mindre innlegg en jeg vil ha.

Jeg vil ha snittet/arret i armhulen. Synes selv at det viser mindre-på bilder jeg har sett vel og merket!

Tror jeg seriøst hadde klikket i vinkel hadde kirugen lagt inn større innlegg en avtalt.... Vil ikke bli noen Dolly jeg, vil bare ha pupper som passer min kroppsfasong. Jeg er tynn, men har veldig berde skuldre. Ser igrunn ut som en gutt jeg :) Men snart skal jenta få seg pupper!!!

Dere her inne, hvor har dere snittet, noen som har i armhulen? Og har dere inlegget under muskelen??

DOL-brukere, dere-er pokker meg til stor hjelp! Takker og bukker for det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244808
Del på andre sider

Ja, jeg skal være sikker på at jeg får det som jeg vil-altså at han ikke legger større/mindre innlegg en jeg vil ha.

Jeg vil ha snittet/arret i armhulen. Synes selv at det viser mindre-på bilder jeg har sett vel og merket!

Tror jeg seriøst hadde klikket i vinkel hadde kirugen lagt inn større innlegg en avtalt.... Vil ikke bli noen Dolly jeg, vil bare ha pupper som passer min kroppsfasong. Jeg er tynn, men har veldig berde skuldre. Ser igrunn ut som en gutt jeg :) Men snart skal jenta få seg pupper!!!

Dere her inne, hvor har dere snittet, noen som har i armhulen? Og har dere inlegget under muskelen??

Det sies at "alle" velger for små innlegg. Jeg lot meg derfor overtale fra 250 ml som jeg ønsket og til 285 ml som kirugen anbefalte. Og voknet opp med 325 ml.

Hadde heller ikke ønske om å bli Dolly. Men ingen har reagert på at jeg har gjort noe i det hele tatt, så det er nok ikke for stort for meg (selv om jeg synes de kunne vært litt mindre) På en annen side: 250 ml ville nok vært litt lite.

Jeg har, som fortalt, snittet under. Innlegget ligger også under muskelen. Det skal visstnok se mest naturlig ut + at faren for kapseldannelse er over halvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1244882
Del på andre sider

Luna21365380663

Jeg ville aldri bodd hos en venninne til det "ferdige resultatet" kom, i så fall må du bo der i seks mnd.

Jeg skjønner ikke at du ikke blir hemmet med tanke på bading og soling og sånt nå, siden du vil legge inn silikon. Jeg hadde ikke klart å sole meg i bikini, eller gått i topp før jeg la inn. Etterpå går det helt fint. Jeg var ikke så veldig blå, men litt gul-aktig, kanskje. Man skal jo ikke sola arret, men uansett hvor det ligger, er det lett å dekke til. Jeg tok saltvann i september, og synes det var en grei tid å gjøre det på, fordi det er kjipt å ligge inne og være syk, når det er fint vær, dessuten jobber jeg mye om sommeren..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1246041
Del på andre sider

Luna21365380663

*Knis* JA, det var rolig sex! Jeg lå der og var uggen og kvalm av alle pillene og smerten, mens typen ikke kunne dy seg, men tok seg en liten tur ned.. hehe..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1246043
Del på andre sider

Annonse

Luna21365380663

Snittet er i armhulen, og innlegget under muskelen.. spør og grav i vei!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1246046
Del på andre sider

Gjest Pimpi

Jeg ville aldri bodd hos en venninne til det "ferdige resultatet" kom, i så fall må du bo der i seks mnd.

Jeg skjønner ikke at du ikke blir hemmet med tanke på bading og soling og sånt nå, siden du vil legge inn silikon. Jeg hadde ikke klart å sole meg i bikini, eller gått i topp før jeg la inn. Etterpå går det helt fint. Jeg var ikke så veldig blå, men litt gul-aktig, kanskje. Man skal jo ikke sola arret, men uansett hvor det ligger, er det lett å dekke til. Jeg tok saltvann i september, og synes det var en grei tid å gjøre det på, fordi det er kjipt å ligge inne og være syk, når det er fint vær, dessuten jobber jeg mye om sommeren..

Nja, jeg liker jo ikke noe særlig å gå i bikini me de små puppene mine.Men jeg er vandt til dem, og har ikke såå store komplekser!

Fleste jenter som er tynne har jo ikke pupper, så jeg er jo ikke så ulik andre....

Men klart, jeg gleder meg som bare det til neste sommer, når jeg kan gå i fine bikinier framfor de puch-up stappet med oil!

Det som er kiipest, er de små puppene i de kule toppene jeg kjøper-føler meg som en 14åring når jeg går på byn....

Så dere som har gjort dette, tatt en puppe operasjon-vil dere si at det er fullt mulig å gjøre det nå i sommermåndene?

Samboeren min lurte også på hvorfor jeg ikke skulle gjøre det før sep/okt "hva med sommer og sol og båt" sa han hehe.

Han begynner å bli ivrig på mine "nye" pupper han også!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1246426
Del på andre sider

Luna21365380663

Nja, jeg liker jo ikke noe særlig å gå i bikini me de små puppene mine.Men jeg er vandt til dem, og har ikke såå store komplekser!

Fleste jenter som er tynne har jo ikke pupper, så jeg er jo ikke så ulik andre....

Men klart, jeg gleder meg som bare det til neste sommer, når jeg kan gå i fine bikinier framfor de puch-up stappet med oil!

Det som er kiipest, er de små puppene i de kule toppene jeg kjøper-føler meg som en 14åring når jeg går på byn....

Så dere som har gjort dette, tatt en puppe operasjon-vil dere si at det er fullt mulig å gjøre det nå i sommermåndene?

Samboeren min lurte også på hvorfor jeg ikke skulle gjøre det før sep/okt "hva med sommer og sol og båt" sa han hehe.

Han begynner å bli ivrig på mine "nye" pupper han også!!!

Joda, det er nok mulig å gjøre det om sommermndene, men jeg er glad jeg gjorde det i september, da den verste sommervarmen er over. Synes det kjipeste ville være å ligge inne når det var deilig og varmt ute.. Typisk at den uka du ligger på sofan, så er det dritfint vær, og ellers høljer det ned.. Men jeg er en liten pessimist, jeg, da.. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1247247
Del på andre sider

Gjest Pimpi

Joda, det er nok mulig å gjøre det om sommermndene, men jeg er glad jeg gjorde det i september, da den verste sommervarmen er over. Synes det kjipeste ville være å ligge inne når det var deilig og varmt ute.. Typisk at den uka du ligger på sofan, så er det dritfint vær, og ellers høljer det ned.. Men jeg er en liten pessimist, jeg, da.. ;o)

Du er ikke alene om det, pessimist her også hehe...

Sååå sikker på at jeg kommer til å få hard kapsel....

Du har saltvann du? Er det fakta at di "skvulper"??

Kjennes saltvann"puppene" dine naturlige ut?

Du hadde også arret i armhulen? Hvor mange cm er disse på? Vuderer saltvann jeg nå, iogmed at klinikken jeg skal bruke ikke legger snittet i armhulen med silikon....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1247590
Del på andre sider

Luna21365380663

Du er ikke alene om det, pessimist her også hehe...

Sååå sikker på at jeg kommer til å få hard kapsel....

Du har saltvann du? Er det fakta at di "skvulper"??

Kjennes saltvann"puppene" dine naturlige ut?

Du hadde også arret i armhulen? Hvor mange cm er disse på? Vuderer saltvann jeg nå, iogmed at klinikken jeg skal bruke ikke legger snittet i armhulen med silikon....

Snittet er ca 3-4 cm langt, og veldig lite synlig.

Saltvann skvulper ikke.

Jeg har ikke kjent på silikonpupper, men synes mine er litt harde, hvis jeg "skviser" puppen mot brystkassen, hvis du skjønner. Klemmer jeg på hver side av puppen, kjennes det mykt ut. Har kanskje noe å gjøre med hulrommet, og størrelsen på dette.. vet egentlig ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183241-silikonen/#findComment-1247609
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...