Gå til innhold

Grrrrr!!

Kjersti S

Anbefalte innlegg

Endelig kommer dagen jeg har venta på så lenge - Start kommer til Lerkendal, og banker forhåpentligvis RBK. Da er det en selvfølge at jeg er der vel? Jo, egentlig. Men blir det sånn da? NEI!

For det første har jeg ingen å dra dit sammen med. Pappa som jeg ellers drar på startkamper med, er ikke hjemme den dagen. Samboeren har vakt på jobben, og kan ikke dra så langt hjemmefra. Vi skal på grilling med jentas SFO. Jeg har ikke penger verken til å dra dit eller å betale meg inn. Og ikke samvittighet til å "koste på meg" den turen heller...

Og ikke ser det ut til at jeg får med meg noen av hjemmekampene til Start denne sesongen heller, det spøker for årets kristiansandstur for min del...

Æsj, sånn er det når man holder med et lag som holder til 90 mil unna:o(

Ja ja, får late som jeg er der, og fortsette den verbale ordkrigen på hjemmebane - Mia på snart to år har i alle fall lært seg å brøle "HEIA START"!! Mens pappa'n holder på å lære henne å si "heia Rosenborg", og blir mektig fornærmet når hun bruker hans "triks" med å løfte hendene i været og rope "Jaaaaa!" , samtidig som hun roper HEIA START!! Mener han har copyright på den der visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det er bedre å være Start-fan 90 mil Unna Kristiansand, og dermed sjelden få sett hjemmekampene deres, enn å være fan av den søpla som holder hus der du bor.

Hvis jeg var deg ville jeg gjort alt som sto i min makt for å dra på kampen. Gå ut og finn flasker. Pant dem. Hva som helst. Det er ingen skam å gå på kamp alene.

Det er klart du skal se denne kampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gule vi er svarte, elleve mann med bein av stål!!

I går hadde jeg ingen stemme igjen etter stadionbesøk, FOR en fest!

hehehe hilser fra Kristiansand;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Kom deg på kampen :-)

Min far var på kampen i går, og han var helt hoven på hendene etter å ha klappet så mye. Var visst en vanvittig bra kamp!

Jeg er egentlig ikke interessert i fotball, men det er jo moro at Start gjør det så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg er helt enig med sdd, alt er bedre enn RBK-søpla.

Men i år er det Enga som vinner ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med sdd, alt er bedre enn RBK-søpla.

Men i år er det Enga som vinner ! ;)

Nemlig :o)

For det har vi bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

*highfive*

Det viktige nå er naturligvis Liverpool - Chelsea i morgen.

Den gleder jeg meg til. Som en unge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...