Gå til innhold

Trene med vond rygg

Mrs. Wallace

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace

Jeg har fått en plagsom, liten kink i ryggen (etter å ha overdrevet våroppussingen i hagen).

Er det dumt å trene spinning eller sykle vanlig, vil ryggen bli verre av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan trene hvis du ikke belaster der du har vondt for mye. Så det er bare fint å være i bevegelse og få myket opp, men du må som sagt ikke belaste det som er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Du kan trene hvis du ikke belaster der du har vondt for mye. Så det er bare fint å være i bevegelse og få myket opp, men du må som sagt ikke belaste det som er vondt.

Hm...jeg belaster vel ikke ryggen på en uheldig måte ved å sykle, så lenge sykkelen er riktig innstilt?

Da prøver jeg!

Har gjort noen gode ryggøvelser flere ganger om dagen, men det begynte å bli litt tamt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...jeg belaster vel ikke ryggen på en uheldig måte ved å sykle, så lenge sykkelen er riktig innstilt?

Da prøver jeg!

Har gjort noen gode ryggøvelser flere ganger om dagen, men det begynte å bli litt tamt. ;-)

Hvis du belaster ryggen på en dårlig måte, så vil du jo kjenne det med en gang og da bør du gi deg. Hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd.

Jeg trener mye ryggøvelser og det holder ryggen i sjakk, men så har jeg fått ødelagt de 3 nederste virvlene også og må være forsiktig med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...