Gå til innhold

Hjelp- brukket høyrearm

selle

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg da mitt oppe i restaurering av gammelt hus og hage. Gikk på trynet over malingsspannet og brakk høyrearmen. Så nå sitter jeg her da og skriver med venstrefingrene, og må se fram til et uendelig rot i to måneder fremover og uten å få gjort noe særlig. Er det noen som har råd til oppmuntring? Please.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, det vil jo aldri passe seg å bryte av en arm, men det var vel ekstra ille i din situasjon.

Litt kan du gjøre bare du blir vant med å bruke venstre armen. Du får gjort det meste, til og med å onanere:-)

Dette ordner seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er et sant helvete å tørke seg i ræva, ikke sant?

Jeg opplevde samme problemet da jeg hadde en senebetennelse i høyre håndledd forleden. Det å slippe seriøse kabler er for meg et av dagens høydepunkt, men i denne perioden ble to'er-turene på toalettet redusert til smertefulle opplevelser med nostalgiske tårer grunnet gleder som ikke lenger var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tootsieroll1365380854

Du har jo oss!!

Og så kan det jo hende du blir skikkelig god i onetouch-metoden ;)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...