Gå til innhold

Nå drar det bare nedover!:(


Katty2

Anbefalte innlegg

Våkner med skikkelig tung kropp og sinn.tenker hvorfor jeg i det hele tatt måtte våkne,jeg tror at folk rundt meg inkludert min samboer bare spiller meg ett spill,de liker meg egentlig ikke bare later som er det mulig?

Min samboer oppfører seg bare pent mot meg osv men hvorfor,tror ikke han liker meg ingen liker meg jeg som bare er hjemme jeg er jo nyttesløs bare er hjemme gjør ting hjemme osv jobber ikke fy fader jeg er dårlig men de skal liksom spille ett spill at de liker meg nei fysj det er dårlig gjort syns eg!Kan de ikke bare si det som det er du er dårlig og fortjener ikke noe her.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Av og til later jeg som at jeg liker folk jeg egentlig ikke liker noe særlig. Men ett sted går nå grensa - jeg ville aldri vært SAMBOER med noen jeg bare LATA SOM jeg likte! Hvis typen din driver med et spill der han bare bor med deg for å lure deg, så må jo han være steike sprø! Ikke sant? Han må jo være en slags selvpiner som liker å ha det fælt, liker å omgås folk han synes er fæle?

Han er kanskje en person som også hører på musikk han hater? Spiser mat han blir kvalm av? Kanskje pisker seg selv med et belte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til later jeg som at jeg liker folk jeg egentlig ikke liker noe særlig. Men ett sted går nå grensa - jeg ville aldri vært SAMBOER med noen jeg bare LATA SOM jeg likte! Hvis typen din driver med et spill der han bare bor med deg for å lure deg, så må jo han være steike sprø! Ikke sant? Han må jo være en slags selvpiner som liker å ha det fælt, liker å omgås folk han synes er fæle?

Han er kanskje en person som også hører på musikk han hater? Spiser mat han blir kvalm av? Kanskje pisker seg selv med et belte?

Ja men kanskje han ikke tørr si til meg at han ikke liker meg derfor bare er han med meg liksom?Og alle andre venner er kanskje med meg bare når ingen andre er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...