Gå til innhold

noen fra trygdekontor her??

Gjest går det ann???

Anbefalte innlegg

Gjest går det ann???

Er for tiden sykemeldt. venter på å søke uførestrygd..

Hvordan er det å oppholde seg i utlandet i påvente av søknaden?? Det sies vel at man skal søke etter 3/4 år da behandlingstiden gjerne tar en tid..

Vet at man må ha en attest fra lege som sier at det å reise til utlandet er ok og bra for en.. (har leddgikt)

men når det gjelder lengre perioder (flere mnd) så er det kanskje andre regler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke et Trygdespørsmål-forum her? - har ikke klikket meg inn for å se om den er aktiv....(lat) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest går det ann???

Er det ikke et Trygdespørsmål-forum her? - har ikke klikket meg inn for å se om den er aktiv....(lat) :)

har også postet det der.. ser at mange poster samme innlegg både på et spesial og også åpent forum.. regner med å nå litt flere på åpent forum enn andre forum..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuskens

Jeg ringte Trygdekontoret fra min en ukes sommerferie i Danmark mens jeg var under attføring.

Hun på trygdekontoret holdt på å få fnatt da hun hørte at jeg var på ferie, en slik synd skulle hun ha seg frabedt!

Men det gikk bra, fikk uføretrygd for 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Trygdekontoret fra min en ukes sommerferie i Danmark mens jeg var under attføring.

Hun på trygdekontoret holdt på å få fnatt da hun hørte at jeg var på ferie, en slik synd skulle hun ha seg frabedt!

Maktsjuke byråkratmennesker er ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det kan jeg skrive under på, når en er på attføring er ferie fy og skam....selv om den skulle være spandert på av foreldre (reise/opphold, ikke kosj/lommepenger). Risikerer å miste attføringen om en sier ifra om en reiser på ferie......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest siljas

Du kan vel dra hvor du vil; men da må du ta det ut som ferie og det betaler TK ikke for, syns ikke det er så rart jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...