Gjest går det ann??? Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er for tiden sykemeldt. venter på å søke uførestrygd.. Hvordan er det å oppholde seg i utlandet i påvente av søknaden?? Det sies vel at man skal søke etter 3/4 år da behandlingstiden gjerne tar en tid.. Vet at man må ha en attest fra lege som sier at det å reise til utlandet er ok og bra for en.. (har leddgikt) men når det gjelder lengre perioder (flere mnd) så er det kanskje andre regler?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det ikke et Trygdespørsmål-forum her? - har ikke klikket meg inn for å se om den er aktiv....(lat) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest går det ann??? Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er det ikke et Trygdespørsmål-forum her? - har ikke klikket meg inn for å se om den er aktiv....(lat) har også postet det der.. ser at mange poster samme innlegg både på et spesial og også åpent forum.. regner med å nå litt flere på åpent forum enn andre forum.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuskens Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ringte Trygdekontoret fra min en ukes sommerferie i Danmark mens jeg var under attføring. Hun på trygdekontoret holdt på å få fnatt da hun hørte at jeg var på ferie, en slik synd skulle hun ha seg frabedt! Men det gikk bra, fikk uføretrygd for 2 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ringte Trygdekontoret fra min en ukes sommerferie i Danmark mens jeg var under attføring. Hun på trygdekontoret holdt på å få fnatt da hun hørte at jeg var på ferie, en slik synd skulle hun ha seg frabedt! Men det gikk bra, fikk uføretrygd for 2 år siden. Maktsjuke byråkratmennesker er ille! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noami Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg ringte Trygdekontoret fra min en ukes sommerferie i Danmark mens jeg var under attføring. Hun på trygdekontoret holdt på å få fnatt da hun hørte at jeg var på ferie, en slik synd skulle hun ha seg frabedt! Men det gikk bra, fikk uføretrygd for 2 år siden. Hehe det kan jeg skrive under på, når en er på attføring er ferie fy og skam....selv om den skulle være spandert på av foreldre (reise/opphold, ikke kosj/lommepenger). Risikerer å miste attføringen om en sier ifra om en reiser på ferie...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du kan vel dra hvor du vil; men da må du ta det ut som ferie og det betaler TK ikke for, syns ikke det er så rart jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.