flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg syns den byen er ganske stygg.....som en elvekant med hus i skyggen av flere brokar... Er det noe som er veldig bra med Drammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg fant et par Dr Martens sko der en gang, som jeg hadde leita Oslo rundt etter. Veldig fine sko. Lilla og sånn litt semska. Det var de eneste skoa jeg fikk på meg da jeg var gravid med Snorkfrøken. Yndlingsskoa mine. De blir 9 år gamle nå denne måneden her. Jeg har dem på meg i dag, forresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurulf Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Teateret i Drammen skal være Norges vakreste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Søm, stoff og stil er veldig bra med Drammen. Nesten værdt en kjøretur over fjorden for å komme seg dit altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest truddelure Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har alltid likt Drammen de gangene jeg har vært der, synes at byen er helt okey jeg. Liker å rusle rundt der, enten i sentrum eller langs elva. Lurer på å flytte dit faktisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det hender en sjelden gang i mellom at det oppfostres noen dugandes mannfolk der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest begonia Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Aass bryggerier! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Aass bryggerier! JA! den kjøper jeg - vi fikk servert sånn sparklingvasser med fersken-smak - den var GOD! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har et usannsynlig heftig minne fra Rica hotellet der. Så heftig at jeg flytta fra gubben noen måneder etterpå...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg fant et par Dr Martens sko der en gang, som jeg hadde leita Oslo rundt etter. Veldig fine sko. Lilla og sånn litt semska. Det var de eneste skoa jeg fikk på meg da jeg var gravid med Snorkfrøken. Yndlingsskoa mine. De blir 9 år gamle nå denne måneden her. Jeg har dem på meg i dag, forresten. Har du husket å pusse dem? De trenger litt skokrem:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har et usannsynlig heftig minne fra Rica hotellet der. Så heftig at jeg flytta fra gubben noen måneder etterpå...... WOW! hehe Der har jeg også vært - men da hadde nok du reist - for noe så spennende var det ikke der! hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 WOW! hehe Der har jeg også vært - men da hadde nok du reist - for noe så spennende var det ikke der! hehe Dette var i 1989. Men jeg husker det VELDIG godt enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Dette var i 1989. Men jeg husker det VELDIG godt enda. Ja, jeg var der noen år senere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Byen er grei nok, hvis du kan betrakte den gjennom bilens sladrespeil. If ju nåv våt ai min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Byen er grei nok, hvis du kan betrakte den gjennom bilens sladrespeil. If ju nåv våt ai min... bøt ai hæd to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilsen Drammen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, flisa, hvis man faktisk stopper bilen og tilbringer tid i Drammen er det en ganske så hyggelig by. Lørdag i sommermånedene er det et lite tog "Tøffetoget" som kjører fra torget og litt rundt i kvartalene rundt torget med barna. Dette toget har gått hvert år i over 30 år! Det er en snill pensjonist som gjør denne koselige jobben for barna. Tror det koster 5 eller 10 kr pr tur. Torget er kjempekoselig sommer som vinter, i år var det World Cup her og oppmøtet var enormt og stemningen stor! Det er skøytebane midt på torget om vinteren der byens borgere kan gå på skøyter. Om sommeren er det blomsterboder og frukt-og grønnssaksboder med ferske varer fra gårdene rundt om i Drammensområdet. Rundt Drammen er det mange flotte turområder, bl.a. Spiralen, elveparken som virkelig har blitt opprustet den senere tid. Koselig å ha picnic, eller sykle en tur langs elven. Det er koselige kafeer og utesteder her i Drammen for de som er intr. i det. Barnehagedekningen nærmer seg full dekning, da det bygges flere nye bhg i Drammen, og neste år på denne tiden, er vi oppe i ca. 90% dekning, hvilket er langt over snittet for Oslo. Kulturlivet i Drammen blomstrer, med kulturskolen for barn (som har ventelister), og mange oppsetninger på teateret. Interessen for teateret er økende, med mange som ønsker å ha oppsetninger her, samt at innbyggerne er flittige gjester. Hver høst er det elvefestivalen med konserter og bra oppmøte av byens borgere. Så, flisa, det er mye som skjer her i Drammen. Mye av det positive kan du ikke lese om i media, eller finne ut av når du kjører gjennom byen, men faktisk tilbringe tid her. Slik er det med de fleste steder, så det er like greit å være åpen og positiv for denne byen som for andre byer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, flisa, hvis man faktisk stopper bilen og tilbringer tid i Drammen er det en ganske så hyggelig by. Lørdag i sommermånedene er det et lite tog "Tøffetoget" som kjører fra torget og litt rundt i kvartalene rundt torget med barna. Dette toget har gått hvert år i over 30 år! Det er en snill pensjonist som gjør denne koselige jobben for barna. Tror det koster 5 eller 10 kr pr tur. Torget er kjempekoselig sommer som vinter, i år var det World Cup her og oppmøtet var enormt og stemningen stor! Det er skøytebane midt på torget om vinteren der byens borgere kan gå på skøyter. Om sommeren er det blomsterboder og frukt-og grønnssaksboder med ferske varer fra gårdene rundt om i Drammensområdet. Rundt Drammen er det mange flotte turområder, bl.a. Spiralen, elveparken som virkelig har blitt opprustet den senere tid. Koselig å ha picnic, eller sykle en tur langs elven. Det er koselige kafeer og utesteder her i Drammen for de som er intr. i det. Barnehagedekningen nærmer seg full dekning, da det bygges flere nye bhg i Drammen, og neste år på denne tiden, er vi oppe i ca. 90% dekning, hvilket er langt over snittet for Oslo. Kulturlivet i Drammen blomstrer, med kulturskolen for barn (som har ventelister), og mange oppsetninger på teateret. Interessen for teateret er økende, med mange som ønsker å ha oppsetninger her, samt at innbyggerne er flittige gjester. Hver høst er det elvefestivalen med konserter og bra oppmøte av byens borgere. Så, flisa, det er mye som skjer her i Drammen. Mye av det positive kan du ikke lese om i media, eller finne ut av når du kjører gjennom byen, men faktisk tilbringe tid her. Slik er det med de fleste steder, så det er like greit å være åpen og positiv for denne byen som for andre byer. Jeg kommer jo fra en like tilsynelatende stygg by; Moss. Jeg stoppet jo bilen, jeg var i et møte, og de snakket varmt for Drammen de, skrøt av Miljøpris etc. og teateret, :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, jeg er ikke særlig kjent i Drammen - men tror ikke det er så mye verre enn Moss. Med andre ord: Man må lete litt for å finne sjarmen og skjønnheten.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, jeg er ikke særlig kjent i Drammen - men tror ikke det er så mye verre enn Moss. Med andre ord: Man må lete litt for å finne sjarmen og skjønnheten.. :-) Jupp - men HAlden er bedre enn jeg trodde i alle fall - riktig en by jeg kunne trives i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har du husket å pusse dem? De trenger litt skokrem:-) Det er i grunnen sant. Kanskje jeg skal kjøpe skokrem i morra. De fortjener tross alt en liten puss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.