Gjest lurer jeg på da... Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er den fin eller for snobbete? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 En slik ville jeg gjerne ha hatt, men har desverre ikke råd, verken nå eller senere. Flott bil. 0 Siter
Gregga Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 En slik ville jeg gjerne ha hatt, men har desverre ikke råd, verken nå eller senere. Flott bil. Den er ikke bare fin, den er råfin. Sånn vil jeg ha når jeg bytter ut V 70`n 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Liker den ikke, er noe med designet ett eller annet sted som jeg ikke helt kan med. Men BMW X5 derimot... *sklir ned fra stolen* 0 Siter
tiliti Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Liker den ikke, er noe med designet ett eller annet sted som jeg ikke helt kan med. Men BMW X5 derimot... *sklir ned fra stolen* Jeg ønsker meg en Opel Meriva. Cute. Er usikker på om jeg noen gang i mitt liv kommer til å få råd til den. 0 Siter
Reg@l Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jeg ønsker meg en Opel Meriva. Cute. Er usikker på om jeg noen gang i mitt liv kommer til å få råd til den. Har hatt Omega. DET er grombil det ;-) Merivaen er nusselig 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Den synes jeg er kjempefin. Skulle gjerne hatt den, men DET har jeg ikke råd til. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Liker den ikke, er noe med designet ett eller annet sted som jeg ikke helt kan med. Men BMW X5 derimot... *sklir ned fra stolen* Volvo og Mercedes synes jeg er gubbebiler. Jeg vil ha Porsche! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.