amber sun Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Æsj og grøss og gru! En flue la egg i nesen til en kvinne, og larvene begynte å spise seg oppover nesen og hadde nådd hjernen dersom de ikke var oppdaget og fjernet i tide! http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1032277.ece *grøsser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanity Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Åhhh! Fy f...!!! Så ekkelt!!!! Leste også om en mann for noen dager siden. Han hadde visst MAAANGE larver (tror det var det) i øret. De hadde også lagt egg! At det går an!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er emr bekymret for reveflatmark, bendelmarken Echinococcus multilocularis. Marken smitter av avføring fra rev og ulv. 8 mennesker er trolig døde av den i Sverige. I Bayern er det av helsemyndighetene forbudt å spise/hente mat i naturen uten å koke den av redsel for parasitten. Parasittens egg tåler fra -30 til +70 grader uten å bli ødelagt. Den er farlig, siden symtomene først viser seg etter opptil 20-30 år når det er for sent for et menneske for behandling og mennesket dør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Blærgh, så ekkelt! Hvis noen hadde fortalt meg at jeg hadde larver i hodet hadde jeg nok hoppet fra nærmeste bro før jeg rakk å gjøre noe med det.. Æsj&fysj! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er emr bekymret for reveflatmark, bendelmarken Echinococcus multilocularis. Marken smitter av avføring fra rev og ulv. 8 mennesker er trolig døde av den i Sverige. I Bayern er det av helsemyndighetene forbudt å spise/hente mat i naturen uten å koke den av redsel for parasitten. Parasittens egg tåler fra -30 til +70 grader uten å bli ødelagt. Den er farlig, siden symtomene først viser seg etter opptil 20-30 år når det er for sent for et menneske for behandling og mennesket dør. oj - jeghadde spolorm da jeg var 5 år - er det rett før jeg dauer nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Åhhh! Fy f...!!! Så ekkelt!!!! Leste også om en mann for noen dager siden. Han hadde visst MAAANGE larver (tror det var det) i øret. De hadde også lagt egg! At det går an!! tror ikke noe på det jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nææææsj.. kan dette være sant, da..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LucySky Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 tror ikke noe på det jeg.... Sann skrekkhistorie: Mannen min hadde hentet sommerdynene på loftet i går, og da han hadde skiftet på sengene, kom han inn på arbeidsrommet mitt og sa: Det hoppet en diger ederkopp ut av den ene dyna! Jeg vet ikke hvor den ble av. Måtte han nå si det! Trøstet meg med at ederkopper er redde av seg og gjemmer seg når det kommer folk. Men i natt! Da jeg i halvsøvne kjente noe kile ved øret og la hånden over det og kjente det var sånn stritt og kilete! Jeg klemte og moste til, og hylte og børstet. Mannen min trudde meg ikke (han våknet jo) og vi sovnet igjen. Men i dag lå det en most ederkopp på fillerya! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sann skrekkhistorie: Mannen min hadde hentet sommerdynene på loftet i går, og da han hadde skiftet på sengene, kom han inn på arbeidsrommet mitt og sa: Det hoppet en diger ederkopp ut av den ene dyna! Jeg vet ikke hvor den ble av. Måtte han nå si det! Trøstet meg med at ederkopper er redde av seg og gjemmer seg når det kommer folk. Men i natt! Da jeg i halvsøvne kjente noe kile ved øret og la hånden over det og kjente det var sånn stritt og kilete! Jeg klemte og moste til, og hylte og børstet. Mannen min trudde meg ikke (han våknet jo) og vi sovnet igjen. Men i dag lå det en most ederkopp på fillerya! HEHE .- jeg syns ikke de er noe ekle jeg. De betyr lykke. Jeg får fnatt av sånne raringer som lever under steiner - OG klaser med MAUREGG - da får jeg fnatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 oj - jeghadde spolorm da jeg var 5 år - er det rett før jeg dauer nå? Vet ikke. Hva som feiler deg finner vi ut under obduksjonen, å det er ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vet ikke. Hva som feiler deg finner vi ut under obduksjonen, å det er ikke noe problem. Lov meg å sy pent igjen da .) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 HEHE .- jeg syns ikke de er noe ekle jeg. De betyr lykke. Jeg får fnatt av sånne raringer som lever under steiner - OG klaser med MAUREGG - da får jeg fnatt! Vi har også edderkopper her, svære. De bringer lykke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Lov meg å sy pent igjen da .) Det skal være korssting i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg tror ikke at jeg klikker meg inn på linken.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det skal være korssting i år. Intet mindre enn diamantsøm på min kropp, takk - i år alt????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Sann skrekkhistorie: Mannen min hadde hentet sommerdynene på loftet i går, og da han hadde skiftet på sengene, kom han inn på arbeidsrommet mitt og sa: Det hoppet en diger ederkopp ut av den ene dyna! Jeg vet ikke hvor den ble av. Måtte han nå si det! Trøstet meg med at ederkopper er redde av seg og gjemmer seg når det kommer folk. Men i natt! Da jeg i halvsøvne kjente noe kile ved øret og la hånden over det og kjente det var sånn stritt og kilete! Jeg klemte og moste til, og hylte og børstet. Mannen min trudde meg ikke (han våknet jo) og vi sovnet igjen. Men i dag lå det en most ederkopp på fillerya! Hjelp! og jeg er livredd edderkopper...får helt frysninger av dem. Noen ganger kommer det store edderkopper på badegulvet, jeg har badet mitt i kjelleren. De er fæle, jeg hopper som regel høyt og skriker, og snuppa er ikke så veldig vågal der hun heller. Har en fluesmekke liggende der som jeg angriper dem med, hehe. Men det er skikkelig ekle. Den ene svære krøp under badekaret før jeg rakk å gjøre noe, da tok jeg dusjen og spylte og spylte på golvet under karet lenge...i håp om at den skulle drukne ned i sluket. Så den ihvertfall aldri igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hjelp! og jeg er livredd edderkopper...får helt frysninger av dem. Noen ganger kommer det store edderkopper på badegulvet, jeg har badet mitt i kjelleren. De er fæle, jeg hopper som regel høyt og skriker, og snuppa er ikke så veldig vågal der hun heller. Har en fluesmekke liggende der som jeg angriper dem med, hehe. Men det er skikkelig ekle. Den ene svære krøp under badekaret før jeg rakk å gjøre noe, da tok jeg dusjen og spylte og spylte på golvet under karet lenge...i håp om at den skulle drukne ned i sluket. Så den ihvertfall aldri igjen. Den sitter nedi der og spiser seg fet på hår- og hudrester. En dag er den blitt stor nok til at den klatrer opp igjen, og da vil den ha HEVN... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hjelp! og jeg er livredd edderkopper...får helt frysninger av dem. Noen ganger kommer det store edderkopper på badegulvet, jeg har badet mitt i kjelleren. De er fæle, jeg hopper som regel høyt og skriker, og snuppa er ikke så veldig vågal der hun heller. Har en fluesmekke liggende der som jeg angriper dem med, hehe. Men det er skikkelig ekle. Den ene svære krøp under badekaret før jeg rakk å gjøre noe, da tok jeg dusjen og spylte og spylte på golvet under karet lenge...i håp om at den skulle drukne ned i sluket. Så den ihvertfall aldri igjen. Bare du ikke lærer dette vekk til unga. En liten tass her var ikke redd insekter før mora hadde skremt han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Den sitter nedi der og spiser seg fet på hår- og hudrester. En dag er den blitt stor nok til at den klatrer opp igjen, og da vil den ha HEVN... Uæææææ! *løper ned og stenger badedøra* Ikke skremme meg sånn, nanna! *hulke* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.