Gå til innhold

NHD eller andre. Cipralex nedtrapping


Joppe2

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bør jeg bruke på nedtrapping for å unngå sep.symptomer..har gått på 20 mg cipralex i 4 mnder. Legen min mente jeg kunne trappe ned over en uke, toppen to... synes dette høres litt vel raskt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Da jeg gikk på cipralex og skulle trappe ned trappet jeg ned 5mg i måneden. Så jeg gikk i en måned på ny dose. Da jeg var nede i 5mg brukte jeg det i ca 2 uker før jeg sluttet helt.

Jeg fikk ingen bivirkninger av å slutte på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvorfor skal du trappe ned?

Har du hatt god effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du trappe ned?

Har du hatt god effekt?

Jeg vet ikke helt om de har hatt effekt...de virker iallefall ikke optimalt..føler meg flat, flatere en før jeg gikk på de. Jeg har tatt serum k test, hvor jeg lå mot øverste grense, så tenkte i første omgang å se om det er bedre for meg å gå på 15 mg.(trappet opp til 20 på eget intiativ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vet ikke helt om de har hatt effekt...de virker iallefall ikke optimalt..føler meg flat, flatere en før jeg gikk på de. Jeg har tatt serum k test, hvor jeg lå mot øverste grense, så tenkte i første omgang å se om det er bedre for meg å gå på 15 mg.(trappet opp til 20 på eget intiativ)

Godt forslag å prøve ut 15 mg en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...